vesi haisee kloorille

janotaa

Kuopiossa vesi haisee välillä tosipaljon kloorille. Niinkuin esimerkiksi äsken täällä niiralassa kun yritin hanasta vettä ottaa juotavaksi, niin ei pystynytkään juomaan. Todella ärsyttävää! Eikö savolaiset osaa puhdistaa vettä niin, ettei siihen tule mitään ylimääräisiä hajuja ja makuja.

9

1623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.Ulsari

      Joskus keskustassa suu maistuu kissanpissille ja henki haisee vanhalle viinalle ynnä valkosipulille. Varmaan vedessä täälläkin vikaa?

    • tarkkanenä

      Tätä on moni ihmetellyt! En ymmärrä miksi täällä kloori tuoksuu ja esim Helsingissä ja Oulussa ei vaikka niissä käytetään pintavettä!

      • kovaa kuonaa

        Eikä vielä tuo kloori vaan se, että täällä kertyy nopeasti kummallista harmahtavaa kovaa ainetta ( en usko että on yksin kalkkia) hanojen ympärille, tukkii suihkupäät , niitä on vaihdettava usein jne...ja kun puhdistaa vaikka kuin, niin pian on sama kova harmaa kerros taas?

        Eli vesi sisältää aineita joiden täytyy olla myös epätervettä juotavaksi.Sekö tukkii myös verisuonet, kun täälä on paljon sydäntautia? Hirvittää juoda moista vettä tai käyttää sitä ruuanvalmistukseen. Paras juoda pullovesiä. Oon käyny oulussa ja oikein kysynyt, että onko sama ongelma vai jynssäävätkö yhtenään suihkupäät ja hanat, niin ei ole ongelmaa, kovaa kuonaa ei kerry.


    • pohjanakka.

      Kiiskilän kirkas on hyvä vesi pohjajanmaalla.

    • Ei osata ei

      Kloorin haju johtuu siitä, että 2008 käyttöön otetusta uudesta vedenottamosta tulee puhtaampaa vettä, eikä kloori ehdi reagoida epäpuhtauksiin kuten ennen. Ihmettelen, miksei kloorausta ole vähennetty, vaikka asia on ollut tiedossa kohta 5 vuotta...

      • Osataanko kuitenkin

        Onkos tullu mielee, että vesiputkistoja on "satoja kilometrejä", ja jokaisen putkenpäähänkin pitää toimittaa puhdasta vettä? Vesi on varmaan puhdasta, mutta onkos kymmeniä vuosia vanhat putket...oisko tässä syy klooraukseen?


    • nestemäistä metallia

      olet erehtynyt, ei se ole klooria vaan talvivaaran jätevesi se siellä maistuu.

    • cl2

      kloorausta pitäisi siis vähentää, jos vesilaitoksen työntekijät osaisivat hoitaa työnsä. Tai vähentää osaamaton sakki pois ja korvata taitavammilla...

    • japanaese

      Hanasta tulee Japanin ydin voimalan saastunutta vettä slurps, oikein hyvää ja pitää vatsa loiset loitolla ...
      juokaa, kun on ees puhdasta , eikä ihan sammeeta nk. täällä Japanissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe