26.5 syntyneitä?

kaksostytteli

onko kohtalotovereita ;)

18

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wöörderi!

Paskapää!

• mimi-84

Minä olen syntynyt tuona samaisena päivänä! :)

• minä vain

elämäni "suurirakkaus" on syntynyt kyseisenä päivänä!
        oletko samanlainen?
        "kaikkea pitää kokeilla"(heikko luonne,taipumus riippuvuuteen esim.huumeisiin pilveen
        )
        levoton...heiluttelee jalkoja tai sormia ym. :)
        estoton ja villi
        ei tykkää säännöistä, rutiineista,aamuherätyksistä
        ehdottomasti yöihminen...
        ei osaa laittaa ruokaa,kun ei jaksa keskittyä esin ohjeisiin,yritys innokasta mutta lopahtaa yhtä nopeasti kuin alkoikin...
        kaikkea tullaista sisälsi se kaveri :)
        ...en todella tiedä onko horoskooppi-ihmiset samankltaisia vai onko se vain myytti? :D
        hyvvee jatkoa sinulle...
        vaikka olen kauris ja minun ei kuuluisi ihastua moisiin kaista päihin,muttakun ne kiehtovat eniten villeydelläään ja huumorillaan,olen lumoissanne... :) (3 ihanan kaksosen kanssa seurustellut,mutta se onni ei ole ikuista :( onneksi osaan nauttia myös hetkistä ja muistoista...
        JATKAKAA SAMAAN MALLIIN NIIN ELÄMÄSTÄNI TULEE TAAS YLLÄTYKSELLISTÄ JA JÄNNÄÄ :)

• 26.5.1978

Olen myös syntynyt samaisena päivänä...

• kaksostytteli
        minä vain kirjoitti:

oletko samanlainen?
        "kaikkea pitää kokeilla"(heikko luonne,taipumus riippuvuuteen esim.huumeisiin pilveen
        )
        estoton ja villi
        ei osaa laittaa ruokaa,kun ei jaksa keskittyä esin ohjeisiin,yritys innokasta mutta lopahtaa yhtä nopeasti kuin alkoikin...
        ...en todella tiedä onko horoskooppi-ihmiset samankltaisia vai onko se vain myytti? :D
        hyvvee jatkoa sinulle...
        vaikka olen kauris ja minun ei kuuluisi ihastua moisiin kaista päihin,muttakun ne kiehtovat eniten villeydelläään ja huumorillaan,olen lumoissanne... :) (3 ihanan kaksosen kanssa seurustellut,mutta se onni ei ole ikuista :( onneksi osaan nauttia myös hetkistä ja muistoista...

Aikalailla tutulta kuullostaa :D oon pystyny elämäni aikalailla "laillisena" pitämään :D mutta kaikkee haluan koittaa... sääntöjä pitää aina vähän itse soveltaa. Ehdotetaan sitten melkein mitä vaan, aina oon mukana. Alotan paljon, vien loppuun paljon vähemmän :/ :D
        Itselläni on ainkin tarve olla erilainen... erottua massasta. Harrastaa kaikkea erikoista... mm.laskuvarjohyppyä ja sukellusta =), pukeutua erottuvasti jne.
        En vapaaehtoisesti pysyis hetkeäkään paikalla, tylsyys on kirosana.
        Tutustun suhteellisen helposti ihmisiin, mutta harva pysyy vauhdissa mukana ja yleensä ennen pitkää jomman kumman hermo menee..
        rauhaa rakastavaiset pysyköön kaukana ;)

• ei oo
        26.5.1978 kirjoitti:

Olen myös syntynyt samaisena päivänä...

..sama päivä, kuukausi ja vielä vuosikin..
        hauskaa!!

• mimi-84
        minä vain kirjoitti:

oletko samanlainen?
        )
        estoton ja villi
        hyvvee jatkoa sinulle...

...ainakin osin. :) Olen levoton, villi, seikkailunhaluinen ja flirttaileva (tahtomattanikin), vaihtelunhaluinen, kyllästyn helposti yhteen asiaan ja saatan jättää kesken tai vaihtaa toiseen, en tiedä mikä musta tulee isona, koska haluan tehdä vaik mitä. :) Olen iloinen ja avoin about parin päivän tuttavuuden jälkeen, höpötän, hössötänkin joskus, jne. Joo, ja olen kirjaimellisesti kaksonen, mussa on nimittäin kaksi puolta sillai, et aika monesti saatan riidellä itteni kanssa ja ajattelen kahdella tavalla... Et sellasta... :) Samantapaisii kaksosii?!

• anstq
        mimi-84 kirjoitti:

...ainakin osin. :) Olen levoton, villi, seikkailunhaluinen ja flirttaileva (tahtomattanikin), vaihtelunhaluinen, kyllästyn helposti yhteen asiaan ja saatan jättää kesken tai vaihtaa toiseen, en tiedä mikä musta tulee isona, koska haluan tehdä vaik mitä. :) Olen iloinen ja avoin about parin päivän tuttavuuden jälkeen, höpötän, hössötänkin joskus, jne. Joo, ja olen kirjaimellisesti kaksonen, mussa on nimittäin kaksi puolta sillai, et aika monesti saatan riidellä itteni kanssa ja ajattelen kahdella tavalla... Et sellasta... :) Samantapaisii kaksosii?!

olen aivan samanlainen kuin kaikki muut ovat tänne kirjoittaneet, ihan ihmeeellistä, tutustun ihmisiin hyvin helposti, kyllästyn asioihin vähän ajan kuluttua jollei kiinnosta, joskus en ajattele mitä sanon ja siitä ei aina hyvää seuraa.. :)flirttailen aina vaikka en sitä huomaa, kaverit aina sanoo siitä.

• a-m
        ei oo kirjoitti:

..sama päivä, kuukausi ja vielä vuosikin..
        hauskaa!!

Olen myös syntynyt 26.5.1978! Hupaisaa, että just sitä päivää joku kyselee. Ja kauriin kuvailema kaksonen kuulosti huolestuttavan tutulta :)

• h-m
        a-m kirjoitti:

Olen myös syntynyt 26.5.1978! Hupaisaa, että just sitä päivää joku kyselee. Ja kauriin kuvailema kaksonen kuulosti huolestuttavan tutulta :)

ootte te 26.5.78 syntyneet..
        ois kiva kuulla teistä enemmän.
        tää tyttö on pirkanmaalta.
        joo ja noi luonteenpiirteet osuu
        kyllä pelottavan oikeeseen..
        ehkä meidän laisten kanssa on vaan
        niin vaikeeta elää.

• hese
        minä vain kirjoitti:

oletko samanlainen?
        )
        estoton ja villi
        hyvvee jatkoa sinulle...

mä oon just tollanen... :)

• Aku
        mimi-84 kirjoitti:

Vähä on outoa lukea teidän muiden luonnekuvauksia ku oon just samanlainen.:) Kiwa tietää että en oo yksin sekavan persoonani kans täs maailmas jossa olis niin paljo tekemistä etten mä tiä mistä alottaisin! Olis jännä tavata joskus joku kaksonen joka on syntyny samana päivänä.
        Mus on todellaki kaks puolta enkä oo mitenkää hirveen uskollista tyyppiä, mikä ei kyllä todellakaa johdu siitä et haluaisin loukata ketään, en todellakaan, mutta mä vaan aina ajaudun semmosiin tilanteisiin ja elän liikaa tunteella..:/ Harmi että loukkaan sillä usein ihmisiä joita rakastan. Ahdistaa välillä ku ei tiedä mitä haluais elämässänsä tehdä ku haluais tehdä niin montaa asiaa eikä niis suunnitelmis olisi aikaa opiskella ja hankkia ammattia.:)

• xena-is-in

Tuo nyt ainakin vuonna 1928, mutta ei yhtään ainoaa nobelistia, mikä on harvinaista, koska esim. 21/5 niitä on syntynyt peräti 7 kpl.

• vm -71

Oma synttäripäivänihän tuo on, 26.5.
      Mutta vaikuttanevatko sitten muut planeetat sen verran, mutta kovin villinä en itseäni silti pidä... Seikkailunhaluinen kyllä, sosiaalinen, itsenäinen, pienet ympyrät ei kiinnosta, paljon eri aihepiirejä, joihin olen paneutunut, työnkuvakin koostuu kolmesta neljästä eri alasta, freelanceri... Pomoja en kestä, en muiden aikatauluihin sitomista, käskyjä, määräyksiä muiden tahoilta...

• Ninni

vuosimalli on -77.

• inka(prv)

syntynyt 26.5 79

• BTW

Sama syntymäpäivä...ja hyvin tyypillinen kaksonen täällä=)

• kaksostyttö87

Mie olen myös... Niin minä vuonna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3362
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3157
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2610
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1465
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82