leikattiin hyvänlaatuinen kasvain n. 3 kk sitten rinnasta. Arpi on noin 3 senttiä ja on parantunut hyvin, vaikka arpikudos on edelleen kova ja tuntuu että siellä tississä on edelleen joku kasvain. Viikko sitten sain iskun siihen rintaan jossa leikkausarpi on ja sen jälkeen on tuntunut samankaltaista pistelyä sisällä kuin silloin kun oli vielä se kasvain. Kun nostan käden ylös, tuntuu että arpi ei jousta yhtään ja siellä sisällä pistelee. Ennen sitä iskua ei arpi tuntunut missään tilanteessa. pitäisikö mennä lääkäriin vai meneekö tämä itsestään ohi? Ei kai mikään isku voi aiheuttaa uusia kasvaimia tms? Muutenkin pelottaa että näitä tulee lisää ja sitten tissini on kuin silvottu nahkapussi..
kipua rinnassa
4
1021
Vastaukset
- Mira27
Vaikea sanoa.. Hmm, mutta voisitko kertoa miltä rinnan alueellasi tuntui ja kuinka tutkittiin ennenkuin se diagnosoitiin kasvaimeksi? Koska minulla on ollut jo vuosien ajan ajoittaista pistelyä itse vasemmassa rinnassa ja välillä vihlontaa juuri rinnan alla, joka välillä tuntunut heijastuvan myös selän puolelle. Lääkäreille olen joskus maininnut asiasta mutta he eivät ole ottaneet asiaa tutkiakseen/vakavasti, koska se on kuulemma normaalia lihasten jäykkyydestä johtuvaa, mutta onkohan todella näin?
- mie
luulin ensin että johtui kaarituesta. Kai nekin vauhditti kasvaimen syntyä. pillerit pääasiassa. Niitä en enää todellakaan syö. Oli sellaista yleistä arkuutta ja äkillistä pistelyä. Hieman samanlaista kun esim puutuneessa kädessä voi olla. mene varmuuden vuoksi lääkäriin ja ultraan.
- sdf
mie kirjoitti:
luulin ensin että johtui kaarituesta. Kai nekin vauhditti kasvaimen syntyä. pillerit pääasiassa. Niitä en enää todellakaan syö. Oli sellaista yleistä arkuutta ja äkillistä pistelyä. Hieman samanlaista kun esim puutuneessa kädessä voi olla. mene varmuuden vuoksi lääkäriin ja ultraan.
mikä kasvi sulla oli
- ....
sdf kirjoitti:
mikä kasvi sulla oli
tai fibroadenooma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701