Olipa kauniita naekkosia tännään rutakolla, näkikö kukaan muu?
Naiset rutakolla
13
2081
Vastaukset
- jerelä
venakot ja mustilaiset ovat kauniita.
- Tottatämäkin
Ja minä olen Elviksen ja Marilynin lapsi. :)
- Anonyymi
Oon katsellut niitä elokuvia ja kuunnellut acidhouse pätkiä D.
- Anonyymi
Sonakjarvela reakointi +11 vuota. Kyla lahte.
- Anonyymi
Vähemmän sitä väkijuomaa ensi kerralla...
- Anonyymi
Ottakaa akat yhteyttä naimaan ois päästävä
- Anonyymi
onkos rutakolla simpsakoita sinkku naisia jotka antaa helposti?
- Anonyymi
Eikös sonkajärvellä ole seitsemän miestä yhtä naista kohden?
- Anonyymi
Ei ole vielä listan kärjessä kuitenkaan, "Eniten nuoria miehiä suhteessa naisiin on pienissä Kumlingen, Lestijärven, Kustavin ja Pelkosenniemen kunnissa"
- Anonyymi
Parhaimmat muuttaa lähipitäjiin parempien ukkojen luo
- Anonyymi
Oljko ne Huiuskoja?
- Anonyymi
Huuskoja? Ei ole koskaan ollut hyvä fengshui sillä nimellä...
- Anonyymi
Olisivat tosi kauniita jos eivät kynisi hiuksiaan ihan kananperseeksi pitkät hiukset kauniita ja naisellisia ugh olen puhunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955853Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit181786Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http461224- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko97938Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47933Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 56914
- 46897
- 78861