Olipa kauniita naekkosia tännään rutakolla, näkikö kukaan muu?
Naiset rutakolla
13
2016
Vastaukset
- jerelä
venakot ja mustilaiset ovat kauniita.
- Tottatämäkin
Ja minä olen Elviksen ja Marilynin lapsi. :)
- Anonyymi
Oon katsellut niitä elokuvia ja kuunnellut acidhouse pätkiä D.
- Anonyymi
Sonakjarvela reakointi +11 vuota. Kyla lahte.
- Anonyymi
Vähemmän sitä väkijuomaa ensi kerralla...
- Anonyymi
Ottakaa akat yhteyttä naimaan ois päästävä
- Anonyymi
onkos rutakolla simpsakoita sinkku naisia jotka antaa helposti?
- Anonyymi
Eikös sonkajärvellä ole seitsemän miestä yhtä naista kohden?
- Anonyymi
Ei ole vielä listan kärjessä kuitenkaan, "Eniten nuoria miehiä suhteessa naisiin on pienissä Kumlingen, Lestijärven, Kustavin ja Pelkosenniemen kunnissa"
- Anonyymi
Parhaimmat muuttaa lähipitäjiin parempien ukkojen luo
- Anonyymi
Oljko ne Huiuskoja?
- Anonyymi
Huuskoja? Ei ole koskaan ollut hyvä fengshui sillä nimellä...
- Anonyymi
Olisivat tosi kauniita jos eivät kynisi hiuksiaan ihan kananperseeksi pitkät hiukset kauniita ja naisellisia ugh olen puhunut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112