Miten terveyskeskuslääkärit vaiennettiin valtuustossa

koska meitä käsketää

Asioita seuraavana panin merkille oudon seikan.
Puhuttaessa lääkäripäivystyksen vähentymisestä ilta-aikaan kaksi tuntia.
Terveyskeskuslääkärit Katja Erkkilä ja Kaisa Alamäki eivät käyttäneet
minkäänlaista puheenvuoroa. He kai olivat asiantuntijoita, vai?

Onko lääkärit jo puolueessa niin peloteltuja, etteivät he asiantuntijoina saa käyttää puheenvuoroa muutoin kuin kysyttäessä "jaa" tai "ei" sanoilla.

On hienoa, että Namo toimii, ettei asiat enää jää ihan tietymättömiksi.
Sitähän se on ollut ennenvanhaan, silloin kun tämä kööri oli vallassa.
Kukaan ulkopuolinen ei tiennyt näitä herrojen touhuja, mitä ne olivat.

25

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 44412

      Käy joutessas kysymässä,jos tommonen pätö asia noin ahistaa!!!

    • Hämmästytti katsojaa

      Virkkauskoukku heilui kovaa vauhtia valtuuston kokouksessa.

    • Noo, naiset on eri geeneillä kuin koirakset.
      Iät-ajat hoitaneet kodin ja lapset. Osaavat keskittyä kymmeneen asiaan yht´aikaa kun me koirakset ollaan sellasia tumpuloita jotta purukumin pureminen ja kävely ei meinaa onnistua yht ´aikaa.

      Muutenkin tuo kunnallispolitiikka, onko se nyt aikuisen miehen hommaa ?
      Parempi jättää nuo kevyet hommat naisille ja poikasille.

      Valtionpolitiikka on eri asia, siellä ei montaa täyspäistä naista ole.
      Siellä pitäs olla jämyjä Oinosia, Seppälöitä....

      Mutta ei, poikaset siellä hoitaa asioita tyhmien pikkutyttöjen kanssa, vailla elämänkokemusta.
      Perkule kun on Kekkosta ikävä !

    • Tuo tuppisuuna oleminen sanoo sen jotta olivat samaa mieltä jotta päivystys huonommaksi.
      Mites heidän palkka muodostuu ?
      Turha puhua kutsumuksesta, rahasta ne tekee.

    • kaupungin puolesta

      Kukin valtuutettu näytti tekevän työtä Pyhäjärven hyväksi niillä avuilla, jotka koki parhaimmikseen.

    • kannatan, en kannata

      Kukin valtuutettu. Tietysti ne, jotka ottivat kantaa, mutta entä ne, jotka eivät päätään aukaisseet eivätkä lausuneet asioista ei yhtikäs mitään.

      • ymmärrys hoi.....

        Kannanotto se on vaikeneminenkin. Samoin ilmely, kuiskaaminen muun touhuaminen. Hyvin näyttäviä ja tärkeitä kannanottoja. Äänestäjät kyllä ymmärtävät.


    • pääläri-erkki

      Joko pääsöö puolukkaan toverit?

    • voi herra mun jee

      joko pitsi tuli valmiiksi.

      yksi nurin, yksi oikein--"jaa" "ei"

    • Aikkuinen mies kunnnallispolitiikasa ?
      Älkää naurattako.

    • aito joutilas

      Joutilaalta pois kannanotot..

      • Pittää sannoo

        liina on saatava valmiiks, kaks tuntia pois päivystyksestä.
        Siinä ajassa koukuttaa paljon.
        EI TARVII koukuttaa seuraavassa kokouksessa......


      • koulun penkki ...
        Pittää sannoo kirjoitti:

        liina on saatava valmiiks, kaks tuntia pois päivystyksestä.
        Siinä ajassa koukuttaa paljon.
        EI TARVII koukuttaa seuraavassa kokouksessa......

        Puheenjohtjan vallassa on ohjata kokouskäyttäytymistä oikeaan suuntaan.


    • Piteet

      Aloittajan tavoin kiinnitti minunkin huomiota lääkäreiden suiden kiinni pysyminen kun puhuttiin asiasta, jossa heidän asiantuntemustaan olisi tarvittu. Kaksi lääkäriä, eik äyhtäkään mielipidettä.

      Virallisiin kokouksiin ja päätöksen tekoon osallistuminen ei ole yksinkertainen asia kenellekkään.

      • Ei siinä mitään vaikeeta ole, jos olis ollut erimieltä niin olis sanoneet.
        Mutta olivat samaa mieltä, päivystykset vaan pois ja samalla koko lafka kiinni kun homepesä puretaan. Kansalaiset heidät äänesti viemään Haapajärvelle loputkin täältä.
        Selänne pimuja ovat, mitä tuota ihmetteleen.
        Sitä saa mitä tilaa.


    • Vaiko Eikö

      Niin näyttävät olevan. Vaiko.....

    • zzzzxyhyy

      Koska meittiä käsketään aina työtä tekemään.

    • väliäkö hällä lie

      koska meitä käsketään... olemaan vaiti ja hiljaa. Siinäpä nypläystyö etenee, kun muistaa kuvion silmukt. Muusta väliä

    • sairas vääns

      Alavilla mailla hallanvaara!!

    • sataa,

      tuulee ja salamoi. Ylevämmillä alueilla ukkosmyrsky.
      Joten suo siellä ja vetelä täällä.

    • totuttelua

      Ensimmäisen kauden edustajille on ensin totuttelemista poliittiseen kulttuuriin.

    • Kun ossaa.......

      Sitte vasta pääsöö puolukkaan.

    • uikskekuuluu

      eturivit ohjailee puheenjohtajaa kuin sätkynukkea. ei tarvi pyytää puheenvuoroa kun kuiskailee

    • Kiertokulku

      Se on aivan sama onko lääkäri, kuppari tai tavallinen kadun tallaaja, jos omaa naissukupuolen.
      KEPU on vanhakantaisimmista vanhakantaisin äijäpuolue ja siellä naisen paikka on kahvin keitto ja rusinapullan leipominen.
      Aina jokunen nuori tytön hupakko otetaan keulakuvaksi jotta taustalla isot pojat voivat pyörittää hommia. Kokemuksen kartuttua kun nämä tyttöset huomaavat mikä pelin henki, heistä tulee äkäisiä ämmiä ja sitten heitä ei enää valita yhtään mihinkään ja uusien vaalien kautta taas löytyy uusia tyttösiä.

    • monon kuva jne

      Milloinkaan sekä Selänteen irtisanomissuoja-aika päättyikään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe