Mä oon pelannu lätkää vaikka kuin kauan ja mä oon junnujukureitten paras pelaaja! vittu mua mikää mestis tai sm-liiga kiinnosta, mä haluun nhl:lää!! Florida Panthers on mun suosikkijoukkue :)
Mut yks kysymys mua mitetityttää on et mite mä pääsen sinne? Osaisko joku täällä suomi24ssä kertoo mulle sen.
Kuinka pääsen NHLään?
15
4109
Vastaukset
- futuremikke jatkoon!
uppiiii
- futuremiksuuu!!
UPPIIIII!! pelasin just änäriä ja mut varattin ekal kierroksel!
- trollo1
Jos tosiaan olet niin hyvä kuin väität, niin eiköhän sinusta ole jonkinlainen huhu päässyt kiertämään lätkämaailmassa. Olet varmaankin saanut paljon kosiskeluja suuremmilta jääkiekko seuroilta kuten vaikkapa Bluesilta ja Jokereilta. Myös jonkinlaiset kutsut Yhdysvaltojen junnuliigoihin ovat tuttuja??
Eivät skoutit tyhmiä ole, kyllä he lahjakkuudet onkivat vaikka Kenian mutalammista. Jatka kehittymistä, sillä kun saavutan drafti iän, sinut varataan mikäli taitotasosi on tarpeeksi vakuuttava.
Mahdollisuutesi päästä Floridan aurinkoon on 1/30.... - hokiguru
Jos oot jo joku 16 vuotias, nii kyllä jotku scoutit on huomannu jos oikeesti oot hyvä. Auttais toki jos pelaisit jossaki isommassa seurassa.
- futuremikke1
Oon 14 v. Jatkan pelaamista ja odottelen scoutien lähestymistä. Äiti sano että haluun mun olevan Suomessa nyt ainakin 18v mut mähän en sitä kuuntele. Heti kun scouti lähestyy niin mä lähden floridaan kiekkoilee.
Kysyin isoveljeltä noista sun sanomista mahiksista ja se sano et 1/30 on aika hyvä.
- Nojoo...
Pitää ottaa aineita, jotta pysyy niiden muiden nhl-kavereiden kyydissä.
Ei siellä kaurapuurolla pelata. - Eolle
Tuo jätkä oli mikko kokkonen kuka loi tän keskustelun
- Ihmeissään
Ja niin tuo uhoaja voittikin junioreiden maailmanmestaruuden kaudella 2017-2018.
En olisi uskonut. - Anonyymi
Ootko Mikko kokkonen
- Anonyymi
Onks tää jäbä muka Mikko Kokkonen voittivat just pronssia mm kisois
- Anonyymi
Joo oli joukkueessa, mutta ei kymmenen parhaan joukossa.
- Anonyymi
Tee hommii ja käy raxis nii pääset kaljalligaa.
- Anonyymi
Juuri näin tuohon voisi listaa känniiltoja 4kertaa viikossa niin varmasti pääsee.
- Anonyymi
Vastaus avausviestin kysymykseen: Et mitenkään! 😭 Melkein yhdeksän vuotta avauksen jälkeen! 😂 Vastaus on toki voinut jo valjeta avaajalle jo tässä ajassa! 😋😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177