Mä oon pelannu lätkää vaikka kuin kauan ja mä oon junnujukureitten paras pelaaja! vittu mua mikää mestis tai sm-liiga kiinnosta, mä haluun nhl:lää!! Florida Panthers on mun suosikkijoukkue :)
Mut yks kysymys mua mitetityttää on et mite mä pääsen sinne? Osaisko joku täällä suomi24ssä kertoo mulle sen.
Kuinka pääsen NHLään?
15
4443
Vastaukset
- futuremikke jatkoon!
uppiiii
- futuremiksuuu!!
UPPIIIII!! pelasin just änäriä ja mut varattin ekal kierroksel!
- trollo1
Jos tosiaan olet niin hyvä kuin väität, niin eiköhän sinusta ole jonkinlainen huhu päässyt kiertämään lätkämaailmassa. Olet varmaankin saanut paljon kosiskeluja suuremmilta jääkiekko seuroilta kuten vaikkapa Bluesilta ja Jokereilta. Myös jonkinlaiset kutsut Yhdysvaltojen junnuliigoihin ovat tuttuja??
Eivät skoutit tyhmiä ole, kyllä he lahjakkuudet onkivat vaikka Kenian mutalammista. Jatka kehittymistä, sillä kun saavutan drafti iän, sinut varataan mikäli taitotasosi on tarpeeksi vakuuttava.
Mahdollisuutesi päästä Floridan aurinkoon on 1/30.... - hokiguru
Jos oot jo joku 16 vuotias, nii kyllä jotku scoutit on huomannu jos oikeesti oot hyvä. Auttais toki jos pelaisit jossaki isommassa seurassa.
- futuremikke1
Oon 14 v. Jatkan pelaamista ja odottelen scoutien lähestymistä. Äiti sano että haluun mun olevan Suomessa nyt ainakin 18v mut mähän en sitä kuuntele. Heti kun scouti lähestyy niin mä lähden floridaan kiekkoilee.
Kysyin isoveljeltä noista sun sanomista mahiksista ja se sano et 1/30 on aika hyvä.
- Nojoo...
Pitää ottaa aineita, jotta pysyy niiden muiden nhl-kavereiden kyydissä.
Ei siellä kaurapuurolla pelata. - Eolle
Tuo jätkä oli mikko kokkonen kuka loi tän keskustelun
- Ihmeissään
Ja niin tuo uhoaja voittikin junioreiden maailmanmestaruuden kaudella 2017-2018.
En olisi uskonut. - Anonyymi
Ootko Mikko kokkonen
- Anonyymi
Onks tää jäbä muka Mikko Kokkonen voittivat just pronssia mm kisois
- Anonyymi
Joo oli joukkueessa, mutta ei kymmenen parhaan joukossa.
- Anonyymi
Tee hommii ja käy raxis nii pääset kaljalligaa.
- Anonyymi
Juuri näin tuohon voisi listaa känniiltoja 4kertaa viikossa niin varmasti pääsee.
- Anonyymi
Vastaus avausviestin kysymykseen: Et mitenkään! 😭 Melkein yhdeksän vuotta avauksen jälkeen! 😂 Vastaus on toki voinut jo valjeta avaajalle jo tässä ajassa! 😋😎
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1867938Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1435452Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1534354Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.43829Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y742884Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172647Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112643- 2882514
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1472410Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5842225