Kuinka pääsen NHLään?

futuremikke

Mä oon pelannu lätkää vaikka kuin kauan ja mä oon junnujukureitten paras pelaaja! vittu mua mikää mestis tai sm-liiga kiinnosta, mä haluun nhl:lää!! Florida Panthers on mun suosikkijoukkue :)

Mut yks kysymys mua mitetityttää on et mite mä pääsen sinne? Osaisko joku täällä suomi24ssä kertoo mulle sen.

15

3863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • futuremikke jatkoon!

      uppiiii

    • futuremiksuuu!!

      UPPIIIII!! pelasin just änäriä ja mut varattin ekal kierroksel!

    • trollo1

      Jos tosiaan olet niin hyvä kuin väität, niin eiköhän sinusta ole jonkinlainen huhu päässyt kiertämään lätkämaailmassa. Olet varmaankin saanut paljon kosiskeluja suuremmilta jääkiekko seuroilta kuten vaikkapa Bluesilta ja Jokereilta. Myös jonkinlaiset kutsut Yhdysvaltojen junnuliigoihin ovat tuttuja??

      Eivät skoutit tyhmiä ole, kyllä he lahjakkuudet onkivat vaikka Kenian mutalammista. Jatka kehittymistä, sillä kun saavutan drafti iän, sinut varataan mikäli taitotasosi on tarpeeksi vakuuttava.

      Mahdollisuutesi päästä Floridan aurinkoon on 1/30....

    • hokiguru

      Jos oot jo joku 16 vuotias, nii kyllä jotku scoutit on huomannu jos oikeesti oot hyvä. Auttais toki jos pelaisit jossaki isommassa seurassa.

      • futuremikke1

        Oon 14 v. Jatkan pelaamista ja odottelen scoutien lähestymistä. Äiti sano että haluun mun olevan Suomessa nyt ainakin 18v mut mähän en sitä kuuntele. Heti kun scouti lähestyy niin mä lähden floridaan kiekkoilee.

        Kysyin isoveljeltä noista sun sanomista mahiksista ja se sano et 1/30 on aika hyvä.


    • Nojoo...

      Pitää ottaa aineita, jotta pysyy niiden muiden nhl-kavereiden kyydissä.

      Ei siellä kaurapuurolla pelata.

    • Eolle

      Tuo jätkä oli mikko kokkonen kuka loi tän keskustelun

    • Ihmeissään

      Ja niin tuo uhoaja voittikin junioreiden maailmanmestaruuden kaudella 2017-2018.
      En olisi uskonut.

    • Anonyymi

      Ootko Mikko kokkonen

    • Anonyymi

      Onks tää jäbä muka Mikko Kokkonen voittivat just pronssia mm kisois

    • Anonyymi

      Joo oli joukkueessa, mutta ei kymmenen parhaan joukossa.

    • Anonyymi

      Tee hommii ja käy raxis nii pääset kaljalligaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin tuohon voisi listaa känniiltoja 4kertaa viikossa niin varmasti pääsee.


    • Anonyymi

      Vastaus avausviestin kysymykseen: Et mitenkään! 😭 Melkein yhdeksän vuotta avauksen jälkeen! 😂 Vastaus on toki voinut jo valjeta avaajalle jo tässä ajassa! 😋😎

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe