Kuinka pääsen NHLään?

futuremikke

Mä oon pelannu lätkää vaikka kuin kauan ja mä oon junnujukureitten paras pelaaja! vittu mua mikää mestis tai sm-liiga kiinnosta, mä haluun nhl:lää!! Florida Panthers on mun suosikkijoukkue :)

Mut yks kysymys mua mitetityttää on et mite mä pääsen sinne? Osaisko joku täällä suomi24ssä kertoo mulle sen.

15

4496

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • futuremikke jatkoon!

uppiiii

• futuremiksuuu!!

UPPIIIII!! pelasin just änäriä ja mut varattin ekal kierroksel!

• trollo1

Jos tosiaan olet niin hyvä kuin väität, niin eiköhän sinusta ole jonkinlainen huhu päässyt kiertämään lätkämaailmassa. Olet varmaankin saanut paljon kosiskeluja suuremmilta jääkiekko seuroilta kuten vaikkapa Bluesilta ja Jokereilta. Myös jonkinlaiset kutsut Yhdysvaltojen junnuliigoihin ovat tuttuja??

Eivät skoutit tyhmiä ole, kyllä he lahjakkuudet onkivat vaikka Kenian mutalammista. Jatka kehittymistä, sillä kun saavutan drafti iän, sinut varataan mikäli taitotasosi on tarpeeksi vakuuttava.

Mahdollisuutesi päästä Floridan aurinkoon on 1/30....

• hokiguru

Jos oot jo joku 16 vuotias, nii kyllä jotku scoutit on huomannu jos oikeesti oot hyvä. Auttais toki jos pelaisit jossaki isommassa seurassa.

• futuremikke1

Oon 14 v. Jatkan pelaamista ja odottelen scoutien lähestymistä. Äiti sano että haluun mun olevan Suomessa nyt ainakin 18v mut mähän en sitä kuuntele. Heti kun scouti lähestyy niin mä lähden floridaan kiekkoilee.

Kysyin isoveljeltä noista sun sanomista mahiksista ja se sano et 1/30 on aika hyvä.

• Nojoo...

Pitää ottaa aineita, jotta pysyy niiden muiden nhl-kavereiden kyydissä.

Ei siellä kaurapuurolla pelata.

• Eolle

Tuo jätkä oli mikko kokkonen kuka loi tän keskustelun

• Ihmeissään

Ja niin tuo uhoaja voittikin junioreiden maailmanmestaruuden kaudella 2017-2018.
      En olisi uskonut.

• Anonyymi

Ootko Mikko kokkonen

• Anonyymi

Onks tää jäbä muka Mikko Kokkonen voittivat just pronssia mm kisois

• Anonyymi

Joo oli joukkueessa, mutta ei kymmenen parhaan joukossa.

• Anonyymi

Tee hommii ja käy raxis nii pääset kaljalligaa.

• Anonyymi

Juuri näin tuohon voisi listaa känniiltoja 4kertaa viikossa niin varmasti pääsee.

• Anonyymi

Vastaus avausviestin kysymykseen: Et mitenkään! 😭 Melkein yhdeksän vuotta avauksen jälkeen! 😂 Vastaus on toki voinut jo valjeta avaajalle jo tässä ajassa! 😋😎

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe