Kuulin että oli jonkun waltteri nimisen henkilön piireistä tai joku kaveri olivat kuulemma ryypänneet siellä ja sitten kyseinen henkilö päätti hypätä0ÄänestäKommentoi
ahaa, tää on niinku se rallimikko..oliko alkujaan kausalasta vaiko muualta tullut?Ite en kyllä muista tonnimistä..mis asu?miks ees teki noin.0ÄänestäKommentoi
Samaa ikäluokkaa kuin minä, mutta en tuntenut. Varmaankin muuttanut tänne aikuisiällä. Asui siellä tiellä mistä ennen pääsi asemalle.0ÄänestäKommentoi
Aatelkaapa onko omaisista kivaa että täällä jauhatte tätä asiaa. Mitäs jos vaikka joskus nielisitte uteliaisuutenne ja kunnioittaisitte vainajaa!0ÄänestäKommentoi
siksipä kyselen jotta jos tiiän kuka oli niin voisin esittää valittelut.ei kuule o sun asias mitä täällä kyselen.entinen kausalan asukas..0ÄänestäKommentoi
Itse piirsin kuvan ja vein sen toissapäivänä asemalle ja laitoin 2 kynttilää tulilleR.I.P0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 9
Vanhimmat
Kuulin että oli jonkun waltteri nimisen henkilön piireistä tai joku kaveri olivat kuulemma ryypänneet siellä ja sitten kyseinen henkilö päätti hypätä
36-v kaveri, nimikirjaimet P.H.
petri mikä?helminen?
Eläin joka asuu metässä ja aiheuttaa tuhoa tullessaan autoa päin. i=o nen
ahaa, tää on niinku se rallimikko..oliko alkujaan kausalasta vaiko muualta tullut?
Ite en kyllä muista tonnimistä..mis asu?
miks ees teki noin.
Samaa ikäluokkaa kuin minä, mutta en tuntenut. Varmaankin muuttanut tänne aikuisiällä. Asui siellä tiellä mistä ennen pääsi asemalle.
Aatelkaapa onko omaisista kivaa että täällä jauhatte tätä asiaa. Mitäs jos vaikka joskus nielisitte uteliaisuutenne ja kunnioittaisitte vainajaa!
siksipä kyselen jotta jos tiiän kuka oli niin voisin esittää valittelut.
ei kuule o sun asias mitä täällä kyselen.
entinen kausalan asukas..
Itse piirsin kuvan ja vein sen toissapäivänä asemalle ja laitoin 2 kynttilää tulille
R.I.P