Olikohan tarkoituksella? Tietääkö kukaan kenestä on kysymys?
junan alle
9
506
Vastaukset
- Iittiläinen
Kuulin että oli jonkun waltteri nimisen henkilön piireistä tai joku kaveri olivat kuulemma ryypänneet siellä ja sitten kyseinen henkilö päätti hypätä
- rip2
36-v kaveri, nimikirjaimet P.H.
- lolöp
petri mikä?helminen?
- 238476239
Eläin joka asuu metässä ja aiheuttaa tuhoa tullessaan autoa päin. i=o nen
- kysympä
ahaa, tää on niinku se rallimikko..oliko alkujaan kausalasta vaiko muualta tullut?
Ite en kyllä muista tonnimistä..mis asu?
miks ees teki noin.- 654754375
Samaa ikäluokkaa kuin minä, mutta en tuntenut. Varmaankin muuttanut tänne aikuisiällä. Asui siellä tiellä mistä ennen pääsi asemalle.
- URPOT!!
Aatelkaapa onko omaisista kivaa että täällä jauhatte tätä asiaa. Mitäs jos vaikka joskus nielisitte uteliaisuutenne ja kunnioittaisitte vainajaa!
- koitanytjo
siksipä kyselen jotta jos tiiän kuka oli niin voisin esittää valittelut.
ei kuule o sun asias mitä täällä kyselen.
entinen kausalan asukas.. - R.i.p Mik....
Itse piirsin kuvan ja vein sen toissapäivänä asemalle ja laitoin 2 kynttilää tulille
R.I.P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865