Mikä Seat minulle?

seatistiksikö?

Olen ostamassa käytettyä autoa hintaluokassa max. 16000. Olisiko Seat kuskeilla antaa vinkkiä, mikä Seat sopisi minulle?

Auto saisi olla tilava, koska kuskilla on mittaa pari metriä. Perhettä ei ole, joten tavaratilalla ei ole kauheaa merkitystä. Mitään tykkiä en tarvitse, vaan 1.6 tai 1.8 kone. Ajoa tulee pääasiassa kaupungissa, mutta haittaa ei olisi, jos maantielläkin meno olisi miellyttävää.

En ole mikään rassaaja tyyppi, joten auton pitää olla huoleton ja kestää 3-5v. Ehkä suurin kriteeri onkin, että auto on luotettava!

Ohjaustehostin ja ABS pitää löytyä.

5

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasse

      Siitin Cubra sport voisi olla kova peli.Siinä on moottorissa samoja osia joita mm VW käyttää jos tilamntarve ei ole iso se kun on ahdas auto vähäsen.

    • Juha

      "En ole mikään rassaaja tyyppi, joten auton pitää olla huoleton ja kestää 3-5v".
      Siispä unohda Seat. Poikani osti 2,5 vuotta sitten Leonin ja ei ole ollut mitään muuta kuin hammasten kiristelyä ja kiroilua. Rehellisesti sanottuna ei kuukauttakaan ole mennyt etteikö Seattia olisi joutunut käyttämään takuuhuollossa. Nyt takuuajan umpeuduttua ongelmat sen kun vaan lisääntyivät. Sähköissä ja moottorinohjaus elektroniikassa suurimmat viat, lisäksi kolinoita (heikkolaatuiset kumipuslat), vesivuotoja tuulilasista ynnä muista laseista ym. ym.
      TÄYSI SUSI JO SYNTYESSÄÄN!!!

      • seatistiksikö?

        Aloin kysellä Seat:ista koska kaverini osti Cordoban joku aika sitten. Keihui uutean erinomaiseksi autoksi, onhan siinä VW:n osat.

        Nyt eilen tuli puhetta, että oli alkanut sisältä kuulua outoja natinoita, lisäksi dieseli oli alkanut sillointällöin yskiä. Samalla viikolla vielä hajosi koneenlämpömittari...

        Taidan siis jättää minäkin Seatin ostamatta. Jospa vaikka Audi:ssa tai Saab:issa olisi enemmän autoa.


      • hnn
        seatistiksikö? kirjoitti:

        Aloin kysellä Seat:ista koska kaverini osti Cordoban joku aika sitten. Keihui uutean erinomaiseksi autoksi, onhan siinä VW:n osat.

        Nyt eilen tuli puhetta, että oli alkanut sisältä kuulua outoja natinoita, lisäksi dieseli oli alkanut sillointällöin yskiä. Samalla viikolla vielä hajosi koneenlämpömittari...

        Taidan siis jättää minäkin Seatin ostamatta. Jospa vaikka Audi:ssa tai Saab:issa olisi enemmän autoa.

        > Taidan siis jättää minäkin Seatin ostamatta. Jospa vaikka Audi:ssa tai Saab:issa olisi enemmän autoa.

        Jättäisin siinä tapauksessa myös Audin pois, samaa tavaraa kuin Seatissakin, mutta vain hieman erinäköisessä paketissa.


    • Automies

      Huhujen mukaan se maksaa Tdi:nä alle 19000 joten bensana pitäis löytyä aika lähelle 16000 euroa.
      Katso www.seat.com, suomen omilta sivuilta ei vielä pahemmin tietoa löydy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe