Kiinteistö-Kaisa kehuu saaneensa aina miehen jonka halunnut

JEpp jeee

Mutta ilmeisesti taso ei ole ollut kummoinen,
nimittäin itse en kuuna päivänä ottaisi kasarityylisiä vaatteita käyttävää, ulosanniltaan heikkoa, junttimaisen oloista miestä, jonka Kaisa "halusi" ja "sai".
Että kun se taso ei ole korkealla, niin kyllä, varmasti hän saa miehen jonka haluaa.

17

770

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitokin maksaa

Tässä voisi kysyä, että millä hinnalla. Huonon voi saada miten vain, mutta hyvän eteen voi joutua tekemään paljonkin. Eikä se hyvä välttämättä pysy, jos hänet halunnut unohtaa suorittaa säännölliset osamaksunsa.

• Tällai

Olen itse suomalaisittain katsottuna miljonääri. En ole koskaan pukeutunut huomiota herättävästi. En itseasiassa edes välitä paskanvertaa millaisia GUCCI laukkuja tms. pidetään arvossa.
      Varallisuus antaa mahdollisuuden olla boheemi, ja naureskella teille jotka nauratte meille, jotka eivät elvistele varallisuudella, mutta itse tiedämme ketä olemme...

• Päivän noloin

Boheemi, joka pätee Suomi24-palstalla olevansa miljönääri? BUAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!

Te boheemit miljönäärit annatte meille taviksille mahdollisuuden nauraa teille!

T: En elvistele mutta olen suomalaisittain miljönääri

• Kuka Lady
        Päivän noloin kirjoitti:

Boheemi, joka pätee Suomi24-palstalla olevansa miljönääri? BUAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!

Itken mieluummin Jaguaarissa kuin bussissa

• BUAHAHAHAHAAHA
        Päivän noloin kirjoitti:

Tuossahan on selvästi pointtina että leidiltä jää GUCCI käsilaukut ostamatta ja vaatteilla ei erityisesti geekoilla.
        BUAHAHAHAHAHNAHAHHAHAHHAH

• lapsukaisia

Eikö tällä Kimmo Liskillä ole edellisestä liitosta n. 4v lapsi?

Kyllänhän sitä "saa" miehen, kun miehen... vaikka toisen vaimon miehen
      jos oikein haluaa ja yrittää.

Jotain tuossa Liskien touhussa on pielessä. Ohjelma on juuri sen verran
      yli-imelä, kun halutaan jotain salata.

Monta lasta tällä UUSIO PERHE LISKILLÄ oikein on? Kaisa kyllä puhuu
      tyyliin, ettei hänellä ole kun Manu ja Amanda. Amanda on enemmänkin tyttö-
      kaverin oloinen, kun lapsen.

Jostain luin, silloin kun enisimmäinen Kaisa ohejelma oli, että Amandan
      olisi hoitanut Kaisan äiti. On ollut ns. teiniäiti. Taas toisen liiton poika on
      jäänyt erosa isälle. Jos pitää paikaansa, niin Kaisa on varsinainen Vuoden
      Äitil

• 6778+33

Martinakin on saanut joskus julkkismiestä, tosin salaa.

• höpönlöpöä

Kauheet ryysyt sillä oli taas eilisessä ohjelmassa päällä ja upeaan taloon meni tekeen toimeksi antoa. Hyvää käyttäytymistä myös syödä kaikki tarjottavat ja nauraa sitten päälle et mä niin tykkään näistä. Epävarma käyttäytyminen peitetään naurulla, luuleeko ettei ihmiset sitä tajua. Ei se ole mitään hauskaa vaan epävarmuutta piilotellaan.

• Ei voi olla totta

Minua järkyttävät eniten Kaisan äärimmäisen huonot tavat, sivistyksen puute ja täydellinen tilannetajun puute.

Tekee pahaa katsoa, miten nainen vailla alkeellisimpiakaan pöytätapoja ahtaa ruokaa kupuunsa, tai sinuttelee tuntemattomia vanhoja leidejä, tai päästää teatraalisen näytellyn epäaidon räkänaurun sananmukaisesti, räkä roiskuen.

Pöyristyttävää käytöstä.

Me saimme onneksi erittäin fiksun kiinteistönvälittäjän, kun myimme talomme, nainen teititteli, osasi käytöstavat, oli huoliteltu (oikealla tavalla, ei "Viron halpishuoliteltu), osasi kuunnella asiakasta, lisäksi myi talomme hyvällä hinnalla vain parissa viikossa.

Ihmettelen suuresti, kuka kumma ottaisi Kaisan tapaisen välittäjän?

Tyttärensä Amanda, kokematon ja kouluja käymätön, edes perusasiaa kuten LKV tutkintoa ei ole suorittanut.

• kdkkkdkd

Kiinteistökuningatar ohjelma on niiin pelle kuin olla saattaa. Kaisa selkeästi vaatii että kaikkien on kehuttava häntä maasta taivaaseen ja jos muut eivät kehu niin sitten kehuu itse itseään. En ole Kaisan toiminnassa huomannut mitään erikoista, ihan normi kiinteistövälittäjän paskaduunia. Toki kaisa ajelee audilla mutta mikäs siinä, ulosoton kautta kiertää pienimmätkin laskut.

• Grigorios Aviorikos

Olen kyproslaisittain boheemi miljardööri ja nauran teille.

• suom työmies

Griogorios, maksakaa ne EU:n rahat takaisin, senkin konkurssipellemaat!

• Huoooh55

Ihan tiedoksi, se Audi on työsuhdeauto, kuten 99 % kiinteistönvälittäjistä on , ei todellakaan ole Kaisan auto.
      Kaisalla on myös yhä ulosotossa saatavia.

• Jeppsss

Sehän onkin pelkkä duunari eikä omista Audia eikä omaa firmaa. Velkaa on silmätkorvat täynnä :)

• Yrittäjänä jo 35 Vt

Nii mitä sitten??? Suomessa jokainen yrittää jotenkin väännellä ja käännellä velkojen ja ulosottojen kanssa jos tämän onnettoman sosialismin keskellä jotain parempaa yrittää ja haluaa ympärilleen saada.

Elämme kuin entisessä DDR:ssä, jälkisosialistisessa maassa, jossa onnistuminen on vähemmän todennäköistä, ja epäonnistuminen kaikessa miltei täysin varmaa.

Sen siitä saa kun eletään oleskeluyhteiskunnassa.

Jokainen joka vahingoniloisena ilkkuu, näytä itse miten teet paremmin!!!!

• En kehu, mutta

Mä olen virolaisittain upporikas, mutta en elvistele täällä. Ajan Porschella ja käytän silinterihattua. Poltan vain kalleimpia sikareita. Rahaa palaa ainakin satatonnia kuussa, mutta en tee siitä mitään numeroa. Köyhät ovat vain kateellisia.

• Elvistelen jahdillan

Tässä on Elvis Persley. Kaikki luulivat että kuolin. Muutin venäjälle, ja piilotin rahani Korfulle. Elvistelen usein yksityisellä saarellani huvijahdillani. Olen saanut olla rauhassa kunnes köyhyys tuli Kreikkkalaisille. Perseaukiset häiritsevät maisemaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79