Ja ihan käteviä.
Meillä katon sadevedet ohjataan lammikoihin. No, koko koivunsiemenkertymä olikin sitten niissä.
Pistin vanhan polvisukan rännien päihin. Nyt sateen jälkeen käyn vain tyhjentämässä pussiin kertyneet siemenet kompostiin ja samat sukat takaisin paikoilleen. Sukkahousuista leikattu "sukka" ajaa saman asian.
Myös koskipumppumme imuputki nauttii sukkahousuista: se on ämpärissä, johon on pohjaan tehty reikä. Koko komeus on verhoiltu sukkahousuilla. Puhdistusväli moninkertaistui ;=))
Sukkahousuvinkkejä
RaijaH1
2
735
Vastaukset
- cleaner
vanhat sukkahousut ovat myös mitä parhaimmat pölyjen pyyhkimiseen sisätiloissa mm. tv ruudut, tietokoneen näytöt, lasipinnat ja mopin päällä lattiapinnat ja eiku sitte vaan roskiin.Kannattaa ehdottamasti kokeilla.
- pariton
mie käytän pölyjen pyyhkimiseen parittomia sukkia, kun mun pesukone aina syö sen toisen puolen!!! aika kätevää ja välillä sitten pesen niitä parittomia... auton ilmanputsari on rikki (vai mikä se nyt onkaan, se mihin roskat jää kiinni) voiskohan siihenkin taiteilla sukkahousuista "siivilän"...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749