..näin Bravan, jossa oli takaikkunassa tarra joka mainosti 3-v takuuta.
Onko Bravassa ollut 3-v takuu joskus, kun Stilossa uskalletaan antaa vain 2-v.
3-v takuu Bravassa???
5
804
Vastaukset
- Dunamic 80-04
...ollut,kaksivuotta tehdas takuuta ja vuosi maahantuojan takuuta.
Oli myös ennen muissakin Fiateissa. - the warranty
jep ennen oli 2v tehdastakuu ja 1v maahantuojan kustannuksella, itselläni oli marea weekend ja ei mitään huolia ja sitä ennen oli tempra farkku ja hyvin meni ei probleemia, eli sama vaikka fiatissa takuu olisi 100v ei sitä tarvitse kun ajaa autolla niin kuin autolla on tarkoitettu ajaa, nyt on alla stilo stw ja matka jatkuu
- tuliterässä Stilossa
Ostin viikko sitten Stilo MW:n ja sain siihen
kolmen vuoden takuun.Että näin.
- pave
Se on kyllä sillä lailla, että Fiat ei enää uhraa hirveästi paukkuja nykyisen Stilon kehittelyyn ja kilpailukyvyn parantamiseen, eikä hirveästi tarvitsekkaan. Siksipä markkinointikikkana hyväksi havaittu vuoden lisätakuu on taas heitetty kehiin. Uusi Stilohan on tulossa joskus 2005-06 aikana, Tuolloin on odotettavissa uusi "julkistus", uudella mallinimelläkin kenties.
Itse nautiskelin bravossa kolmen vuoden takuun, eikä "valitettavasti" mitään tarvinnut takuuseen korjata. Nykyisessä Stilossani uskoisin ne valmistusviat ilmenevän tuolla kahden vuoden takuullakin jos niitä on. Kuluvia osiahan nuo takuut ei varsinaisesti edes koske.- Minä
Tehdastakuu koskee kaikkia osia, enemmän tai vähemmän kuluvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579