Kaipaisin kokemuksia,minne viedä koira virallisiin lonkkakuviin? Kyseessä yli 30kg koira. Olen kuullut niin paljon hyvää ja huonoa,että nyt jo pää ihan sekaisin,siitä, kuka lääkäri osaa kuvata isommalle koiralle hyvät kuvat.
Kolmea vaihtoehtoa siis tässä mietin ja kuulisin kokemuksia muilta mieluusti!
koiran lonkkakuvaus
4
418
Vastaukset
- Huom!
Kuvauksessa en ole käyttänyt, mutta Kontiolahdella on erittäin kokenut vanhempi eläinläkäri Esko Suhonen joka on varmasti ammattimies alallaan, ja juuri sen vuoksi oma koirani on ollut hänen leikattavanaan sillä petyin eräisiin muihin alalla toimiviin. Nimiä en käy mainitsemaan eikä se ole tarpeenkaan sillä en väitä etteikö he olisi ihan päteviä muuten, mutta tämä oli minun päätökseni eräiden väärien diagnoosien jälkeen jotka kaiken lisäksi tulivat maksamaan minun rahavarat huomioon ottaen "vähintäin riittävästi".
-E.S ei ehkä liene kaikkein sulavakäytöksisinen joka saattaa säikäyttää herkimpiä yksilöitä, mutta hän ei olekaan ihmissuhdekurssin vetäjä..
http://kontiolahdenpienelainklinikka.fi/palvelut/ - 3422135r31
Kirsi Väisänen Outokummussa. Sen varmempaa ja huolellisempaa lonkkakuvaajaa ei tässä maakunnassa ole!
- Vai niin.
Oletko väitteestäsi täysin varma?
Minä en ole..
- Koiruuksellinen
Martina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225534- 324860
- 292794
- 342354
- 372068
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231492
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons271481