Kyllähän te tiedätte, kenelle runo osoitetaan.
Hänelle ja sydänverellä
Sunnuntai-illan runoja
8
881
Vastaukset
- Eräs ystävä
Kokemus opettaa pitämään erityisen suuressa arvossa niitä harvoja ihmisiä, jotka hyväksyvät sinut omana itsenäsi.
G a i l G o o d w i n - nimi hukassa
jos sinulla olisi taikalasit
ja suora näkyvyys pääni sisään
säälisitkö minua ja halaisit
vai vaihtaisitko kanavaa?- yes
En säälisi, halaisin.
- söisin sinut
yes kirjoitti:
En säälisi, halaisin.
et uskaltaisi
pelkäisit että - yes
söisin sinut kirjoitti:
et uskaltaisi
pelkäisit ettäLiian suuri syötäväksi...
- loputon
yes kirjoitti:
Liian suuri syötäväksi...
minulle on suuuuuuri suu
ja nälkä
- Minä
Syksy saapuu tuuli puissa humisee
lehtiä puista varisee
mielessä ihminen on kaukainen
suukon hänelle jo antaisin
ajatuksin häntä hyväilen
mielessäni hiljaa hälle hyräilen - pikkuraa
"Miks sydämeni pitää jäätyä
just kun sait sen sulatettua?
Miks sytytin mun sydämen
jos se ei saa enää roihuta?
Miks oot mun haaveissa
jos en voi saada sinua?"
---??---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691