Puolue nyt rauniolla

Perskarvat paloi

Veikko Vennamon kotitalo paloi - tulipalo kuvattiin

Veikko Vennamon entinen kotitalo Jaakkiman Lahdenpohjassa on tuhoutunut tulipalossa noin viikko sitten. Palanut Fennanderin talo sijaitsee Venäjällä, Karjalan tasavallan alueella Laatokan luoteisrannalla.

Fennanderin talo Jaakkiman Lahdenpohjassa tuhoutui tulipalossa 22.päivän ja 23.päivän välisenä yönä. Tulipalossa tuhoutunut kiinteistö oli edesmenneen ministeri ja kansanedustaja Veikko Vennamon entinen kotitalo.
Talo sijaitsee Laatokan Karjalassa, Laatokan luoteisrannalla. Kiinteistössä tehtiin suurta remonttia. Vennamon taloksi kutsuttu kiinteistö piti remontoida asuinkäyttöön.
Palon syttymissyy on edelleen epäselvä.
Lisää aiheesta
Video tulipalosta YouTubessa

28

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin kelloakaan

      Jäiköhän tallelle mitään.


      Muuten:
      Perussuomalaisvaltuutettu lahjoitti Hitler-kellon uusnatsikerholle Vaasassa.

      • Löylyä heitellään

        Jäihän kivet.


    • Veikko Vennamon elämäntyöstä on kirja ja olen sen aikanaan lahjoittanut Lieksan kirjastolle.
      Mutta on minulla hallussani muitakin kirjoja esim maalaisliiton historiakirjoja kolme kappaletta sekä myös Lieksan historiaa.MK

      • Haluaisin ostaa

        Kenen kirjoittama ja kustantama se Lieksan historiaa on.? Vieläköhän sitä pystyisi jostain ostamaan/tilaamaan?


      • Nahka repee joil
        Haluaisin ostaa kirjoitti:

        Kenen kirjoittama ja kustantama se Lieksan historiaa on.? Vieläköhän sitä pystyisi jostain ostamaan/tilaamaan?

        Kuinka kaukaahan se alkaa....eli tietäisimme mistä maasta olemme tulleet.

        Vaarana on kyllä että täällä tehdään sukurutsauksia ,jos liian sisäänlämpiävää porukka on.


      • Haluaisin ostaa kirjoitti:

        Kenen kirjoittama ja kustantama se Lieksan historiaa on.? Vieläköhän sitä pystyisi jostain ostamaan/tilaamaan?

        Guukleta Lieksa -Pielisjärvi historia sieltä löytyy tietoa
        Minun kirja on toisessa asunnossa mutta tiedän Asko Saarelaisen tietävän koska on myös kirjoittaja MK


      • niimpä iin
        markkukorpinen kirjoitti:

        Guukleta Lieksa -Pielisjärvi historia sieltä löytyy tietoa
        Minun kirja on toisessa asunnossa mutta tiedän Asko Saarelaisen tietävän koska on myös kirjoittaja MK

        Onko ovitempat tehty.


      • kutunviila
        Haluaisin ostaa kirjoitti:

        Kenen kirjoittama ja kustantama se Lieksan historiaa on.? Vieläköhän sitä pystyisi jostain ostamaan/tilaamaan?

        Noita lieksan historia kirjoja vetelehtii kouluilla. Ainakin moisionkoululla ja kuhmonkadulla on pinotolkulla niitä. Mahat saaha kun kehtaat käydä kyselemässä.
        muuten Mullapa on Aku Ankkoja ja Korkkareita. Myös tex Willereitä.
        Ähäkutti korpinen.


    • kierokraatit

      Varmasti kiihkodemarit on tehnyt atakin Venäjälle ja kävivät polttamassa Vennamon kotimökin? Persujen kannatus taitaa pelottaa!

      • Siltä näyttää

        Niitä ne varmaankin ovat olleet, nehän syövät pieniä lapsiakin.


    • Hoitotäti auttaa

      Etkö saa huomiota Lieksassa

      Auttavia on, jos tarvitset apua.

    • Tulenliekkinä lopeti

      Voisi sinne pystytää muistomerkin.

    • Aatun Kello

      Suomen Sisuko tekee tekstin.

    • Siis? Kerroppa mitä tällä tiedolla tarkoitit ja mihin tähtää? Muuten ei ole mitään vitsiä jutussasi.

      • aivo invapaikkA

        Jäi kai sinne raunioille parkkipaikka.


      • kouta vuon
        aivo invapaikkA kirjoitti:

        Jäi kai sinne raunioille parkkipaikka.

        Miksikän saksan historia on nyt perusuomalaisilla.

        Vai kokeileeko ne autossa käsi suorassa pelaako tuuletin.


      • Mistä numero?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Heydrich

        "Reinhard Tristan Eugen Heydrich (7. maaliskuuta 1904 – 4. kesäkuuta 1942) oli SS-kenraali (SS-Obergruppenführer und General der Polizei), natsi-Saksan keskusturvallisuusviraston Reichssicherheitshauptamtin (RSHA) ensimmäinen päällikkö ja Böömin ja Määrin protektoraatin käskynhaltija. Häntä kutsuttiin muun muassa Prahan teurastajaksi."

        Laskekaapa itse: 1942 - 1904 = 38.


      • kolmekasi

        Suomen sisu tekee tekstin. 38


    • Iltaisin ja aamuisin

      Sakasan tuliaisia, kuin se kellokin.

      Aamen !

      Suomen sisun immosella ja Soinilla selittämistä.

      Aiemmin kiisti yhteyden.

      • roihumi

        Nyt löytyi .


      • ei päätöksiä
        roihumi kirjoitti:

        Nyt löytyi .

        Kohtalo kova puolueelle


    • karjalas loimuaa

      Paloihan siellä suomen pöljien rakentama kirkkokin maan tapa .

      • Sipiläfani

        En minä muuten,halusin vain muistuttaa.
        Tuhon tiellä...


      • Vaasan kello
        Sipiläfani kirjoitti:

        En minä muuten,halusin vain muistuttaa.
        Tuhon tiellä...

        Puoluesihteerikin teki..voi Soinia


    • Ukko 24

      Palo oli tuhopoltto. Palokunta oli hälytetty kauaksi sammuttamaan tulipaloa jota ei ollut. Oli huolehdittu niin, että talo saa palaa rauhassa.
      KR

      • Pieni Piikki xz

        Eikös perusuomalaisetkin koko ajan huuda sammuttamaan paloa mitä ei ole.

        Sitten on heillä hallituspalokiima.


    • alisaunakäki

      Mites siinä vaaliraha/lahjusjupakassa kävi? Joko ns. "tuomiot" tuli? Pääsevätkö vielä linnanjuhliin?

      • Neki Neuvoton

        Perusuomalaistenkin tavoittelema porvarihallitus jäi toteutumatta.
        Eikos se neuvottelut ylistänyt,huulilla kävitte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe