Paikka: Rautatientori, Aleksis kiven patsaan edessä ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksis_Kiven_muistopatsas )
Aika: LA 13.4.2013 klo 18.00
Ole ajoissa! Myöhästelijöitä odotetaan 15 minuuttia.
Mihin tästä jatketaan, voidaan päättää paikan päällä. Itse ehdotan jotain lähellä sijaitsevaa baaria.
Suuntaa antava ikähaarukka: 18 - 30. Täysi-ikäisyys olis toivottavaa tuon baareilun mahdollistamisen vuoksi.
Tervetuloa :)
--
Jätä kommentti alle mikäli olet tulossa.
Helsinki miitti LA 13.4. klo 18
11
251
Vastaukset
- huhh huh
Onneksi olen yli 30v niin ei tarvi tulla :)
- kuollaan kuitenkin
V*ttu mitä p*skaa taas.
- Olen 15v. liian vanha
Mutta sopeudun joukkoon loistavasti :D
- Entäpä...
Täysipäisyys, onko sekin suositeltavaa? Ettemme päädy liikaa juotuamme jonkun luokse hurjiin kinkybileisiin.
- dghfjg
saanon kysyä kuinka vanha aloittaja on?
- miitti2013
23
- 10+19
Eli todellinen lähtöaika 18:15. Jos olisin tulossa niin vasta tuohon aikaan tulisin, kun kerran joka tapauksessa siinä vartti norkoillaan.
Tosin luulenpa ettei patsaan luona ole ketään, jostain kauempaa muutama ihminen pälyilee että "meneeköhän joku sinne OIKEASTI". - MUISTA TEHDÄ ISO
OLEMME SUOMI 24 YKSINÄISYYS PALSTALTA KYLTTI MERKIKSI "MIITTIIN" :D
- slöegkdöalksgölk
Onko siis ideana että ventovieraat ihiset vaan kokoontuu yhteen ja siitä sitten tutustutaan jos tuntuu siltä?
- miitti2013
Just se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684381Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983936- 503446
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222693Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252532Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562393- 432237
- 391877
- 471868
- 301626