...sellainen asia etteivät tyrkyttäisi niitä mobiililaajakaista- ja kännykkäyhteyspalveluja sellaisille ihmisille, jotka asuvat sellaisilla alueilla haja-asutusalueella, joissa Saunalahti ei kertaikaikkisesti toimi edes hitaasti. Ottaa tyypit siellä johtotasolla kerrankin selville 3G-verkkonne ihan oikea toimivuus ja unohtakaa se jatkuva yhteydenotto näihin ihmisiin jotka eivät muuta kuin vihastu teidän toimimattomiin yhteyksiinne. Älkää kiusatka ihmisiä katteettomilla lupauksillanne. Minä olen kerran erehtynyt kokeilemaan kännykkäyhteyttä Saunalahdella ja sitä puhelujen jatkuvaa katkeiluja en halua enää. Tiedän kyllä myyjiä paremmin mitkä liittymät alueellani toimii.
Sanokaa niille Saunalahden myyjille...
2
232
Vastaukset
- pakkodata sucks
Ikävä kylä 1.4. alkaen kaikkiin Elisan, Kolumbuksen ja Saunalahden puheliittymiin kuuluu osana PAKKODATA 256 kbps ja se nostaa hintaa 1,99 eurolla. Se on siis todellakin pakkodata eikä se ole vapaaehtoinen! Eli suomeksi sanottuna: persiistä on Elisa-konsernin touhut. Saunalahti on osa Elisa-konsernia.
- Iloinen muu yhteys.
Juu. Saunalahti (Paskalahti) menetti 5 liittymää heti kättelyssä, kun tuli ilmoitus tuosta pakko-datasta. Meinaan meiän lähisuku minä mukaan lukien vaihdoimme operaattoria.
Maksamme siitä, mitä käytämme, emme operaattoreille hupi maksuja.
Eikä tässä kaikki. 4 - 5 muuta liittymää, kun sopimukset päättyy lähiviikkoina vaihtaa toiselle operaattorille. Eli Saunalahti menetti 10 liittymää. Onneksi olkoon Elisan idiootit eli "suunnittelijat"
Elisa-Saunapaskalahdet lirivät kintuilleen, pahasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957