Ihana Erja Häkkinen

Mies

Onko Erjasta tulossa vapaata riistaa? Tietääkö kukaan? Kyllä Mika on ollut onnenpekka kun on saanut pitää vierellään niin ihanaa naista kuin Erja! Erja on ollut minunkin seksifantasioissani - on varmasti ollut mahtavaa päästä höyläämään oikeasti!

11

4491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasse

      Kauniisti sanottuna nainenhan on hevosen näkönen. Makuja on nähtävästi monia ;)

    • tykätä

      vetää "nenästä"

      • Mies

        Mikä siinä nyt on niin vaikeata uskoa, että jotkut miehet pitävät Erjaa erittäin seksikkäänä naisena? En varmasti ole ainoa! Hänen jotenkin niin määrätietoinen olemuksensa tekee hänestä erittäin haluttavan petikumppanin.


      • yök
        Mies kirjoitti:

        Mikä siinä nyt on niin vaikeata uskoa, että jotkut miehet pitävät Erjaa erittäin seksikkäänä naisena? En varmasti ole ainoa! Hänen jotenkin niin määrätietoinen olemuksensa tekee hänestä erittäin haluttavan petikumppanin.

        Sehän on ruma lehmä,tai oikeastaan kotkan näköinen.HYI.


      • Håkkan
        yök kirjoitti:

        Sehän on ruma lehmä,tai oikeastaan kotkan näköinen.HYI.

        tuohan on loukkaus kotkaa kohtaan.


      • herja
        Mies kirjoitti:

        Mikä siinä nyt on niin vaikeata uskoa, että jotkut miehet pitävät Erjaa erittäin seksikkäänä naisena? En varmasti ole ainoa! Hänen jotenkin niin määrätietoinen olemuksensa tekee hänestä erittäin haluttavan petikumppanin.

        Sillä on niin iso raatelunokka että se varmaan haluaa sitä pumpattavan sieraimeen.


      • ihailija
        herja kirjoitti:

        Sillä on niin iso raatelunokka että se varmaan haluaa sitä pumpattavan sieraimeen.

        Kyllä Erja on nainen isolla N:llä. Erittäin älykäs,kielitaitoinen, tyylikäs ja määrätietoinen. Sellaisia naisia ei ole liikaa. Useimmat ovat tyhmiä hihittelijöitä, mutta Erja ei.

        Ruusperin Kepunkin ympärillä pyöri aikoinaan kaikenmaailman tyttösiä, Vonnesta alkaen, vaan Kepupa ottikin Sinan. Sinassa ja Erjassa on paljon samaa!


      • Arvoa ihmiselle
        ihailija kirjoitti:

        Kyllä Erja on nainen isolla N:llä. Erittäin älykäs,kielitaitoinen, tyylikäs ja määrätietoinen. Sellaisia naisia ei ole liikaa. Useimmat ovat tyhmiä hihittelijöitä, mutta Erja ei.

        Ruusperin Kepunkin ympärillä pyöri aikoinaan kaikenmaailman tyttösiä, Vonnesta alkaen, vaan Kepupa ottikin Sinan. Sinassa ja Erjassa on paljon samaa!

        Sehän se useaa miestä kyrsiikin kun nainen on fiksu ja pärjää.Ulkonäköön sitten puututaan kun muuhun ei rahkeet riitä.
        Tämä kyllä koskee montaa muutakin naista joka menestyy,ei Erjaa pelkästään.
        Jos muuhun ei pysty kuin ulkonäöstä ihmistä arvostelemaan,naista tai miestä,kielii se vain siitä ettei omat asiat ehkä olekkaan aivan kunnossa.


      • pärjäilkää
        Arvoa ihmiselle kirjoitti:

        Sehän se useaa miestä kyrsiikin kun nainen on fiksu ja pärjää.Ulkonäköön sitten puututaan kun muuhun ei rahkeet riitä.
        Tämä kyllä koskee montaa muutakin naista joka menestyy,ei Erjaa pelkästään.
        Jos muuhun ei pysty kuin ulkonäöstä ihmistä arvostelemaan,naista tai miestä,kielii se vain siitä ettei omat asiat ehkä olekkaan aivan kunnossa.

        Pärjäähän se Erja, kun on rikkaan ja menestyneen miehen nainut. Mitä muuta merkittävää hän on elämänsä aikana tehnyt?

        Jaa niin, "juonsihan" hän seipäännielleen oloisena sitä Miljonääri-Jussia.

        Mutta muuten hän on vaan tavallinen matkaopas. Siihen ammattiin nyt ei käsittääkseni niin suurta koulutusta vaadita.


    • agdd

      Seurustelee nykyään Janus Hanskin kanssa salaa.

    • tavis

      Ei kyllä ole Mikassakaan mutta kehuttavaa, kuin rahat.
      On ukko sen verran tavallisen suomalaisen tallaajan näköinen ja vielä tyhmän oloinen kuten tämä toinenkin urheilija, Räikkönen.
      Miksi aina naisia saa arvostella, vaikka suomal.miehet ovat kuin seinästä revästyjä???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe