Jokeri fanit Lukko katsomossa keskisormi pystyssä. Oli jotenkin surkuhupaisa näky.Oikeastaan minulla kävi sääliksi tuota porukkaa. Lämsän haastattelut oli säälittäviä. Äijä vaahtos suu kuolassa jostain virtauksista. Minulla alkoi käydä miestä sääliksi. Oikeastaan koko jokeri joukkuetta käy sääliksi. Liigan suurimmalla budjetilla pelannut porukka tippuu sääli joukkueelle. Kertoo kaiken koko jokeri porukan ammattitaidosta. Sitä ei ole. Isolla rahalla ostellaan pelaajia ja toivotaan että jospa näillä mestaruus voitettais. Ja ajatellaanpa tämän säälittävän rymysakin faneja, mitä ne tekee kun joukkue on tappiolla? Kannustaako ne omaa joukkuetta? Ei. Ne seisoo tuppi suuna katsomossa keskisormi pystyssä. Jokerit ja heidän faninsa, ehkä surkuhupisinta mitä koskaan olen sm-liigassa nähnyt.
OTTAAKO LÄMSÄ PATTIIN?
olenpuhunut osa 3
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017993- 1075637
- 2784962
- 494903
- 763677
- 532906
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328