Siis oli pakko yrittää ees kattoo loppuun robin leffa, mutta tuntui ikuisuudelta kun sitä katto. Eihän se ollu leffakaan vaan dokkari, petyin pahasti miten oli tehty. Siis normaali adhd nuori jollaliikaa virtaa, ja rikkaitten pentuja. Oli täynnä itsevarmuutta ja kaikkea sitä mitä inhoon laulajassa. Äänenmurros voi tuhota vielä laulu-uran ja buukattu liikaa keikkoja noin nuorelle. Okei haluan nähä robinin omia biisejä jota ei levy-yhtiö muokkaa. Voisi alkaa biit boksaamaan saisi enemmän erillaista yleisöä. No okei kylhän fanit tykää varmaa leffasta ja on hurmiossa ja kiljuu samal ku kattoo leffaa. Robinille omat kädet musiikkin kiitos, odotan että varttuu ja musakin voi muuttua. Ikävä kyllä leffasta jäi kattomatta osa, onneks en ollu leffassa kattomassa muuten oisin tullu kynsittynä takas. Ja anteeks faneille valmiiksi tästä arvostelusta ja tiedän että voin saada vastauksia.
ROBIN LEFFA ARVOSTELU
sisilialboy
0
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258