Olkapääleikkaus meneillään ja monen kuukauden sairasloma. Chris Connollylla jalka poikki. Barkow otti riskin ja pelasi olkapää puudutettuna, mutta ekassa taklauksessa tuli ilmeisesti paha vamma : kesällä piti mennä NHL-leirille.
Siinä meni Tapparan mestaruus!
Barkow ei pelaa enää tällä kaudella
4
111
Vastaukset
- tsemppiävaan!
???? en usko, lukko kuitenkin materiaaliltaan paljon ohuempi, yksi maalintekijä Azevedo ja teillä on Metsola joka on vähintään yhtä hyvä kuin Vehanen. Veikaan 4-1 tapparalle. Finaalissa myös kotietu tappparalla joka pitää.
- tnjjsommt
´´yksi maalintekijä Azevedo´´
no onhan Lukolla nyt herranjestas muitakin mm. Teemu Nurmi, ja Josef Straka!- tsemppp
no joo, mutta Azevedolla 9 maalia pudotuspeleissä, samanverran kuin 3 seuraavalla yhteensä (nurmi, Ahtola , straka).
Ahtola tekee maaleja maalin edestä, ei onnistu tapparaa vastaan juurikaan. Azevedo tekee maalit ylivoimalla.... Azevedo kuriin ja se on siinä.
- Tapparan miäs
Ikävä juttu noi Barkovin ja Connollyn loukkaantumiset mutta kyllä uskon että Tappara silti mestaruuden ottaa. On kuitenkin sen verran kova nippu josta syvyyttä löytyy. Ei kova joukkue tuollaiseen kaadu. Ei muutaku Venäläistä ja Haapalaa kehiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505926- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464659Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252872- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323