DNA yrittää huijata tyytyväisyystakuunsa kanssa!!!

DNAnKusetuxetOsa1000

Varoitan siitä, miten DNA yrittää AINA kusettaa asiakasta vielä liittymän irtisanomisen jälkeenkin niin, ettei heidän lupaamaansa tyytyväisyystakuuta tarvitsisi noudattaa!

DNA:n nettisivuilla luvataan laajakaistaliittymille täysi tyytyväisyystakuu. Eli jos 30 pvän aikana avauksesta purkaa sopimuksen, ei joudu maksamaan laskua.
No, minähän kävin purkamassa liittymäsopimuksen jo seuraavana päivänä, kun oli niin surkea yhteys!

Lasku kuitenkin lähetettiin kotiin tyytyväisyystakuun vastaisesti! Kävin siitä liikkeessä huomauttamassa, ja siellä luvattiin sitten mitätöidä lasku.
Mutta auta armias, jos en olisi itse ollut tyytyväisyystakuusta tietoinen (siitä ei sopimusta kirjoitettaessa hiiskuttu halaistua sanaa!) ja osannut vaatia laskun mitätöimistä, niin arvatkaa vaan, olisiko DNA mitätöinyt laskua? Ei takuulla! Perintään se olisi laitettu jos en olisi maksanut ja rahoja en olisi takaisin saanut!
Näin se DNA pyrkii kusettamaan tapansa mukaan tälläkin tapaa tottakai, joten ole tietoinen tyytyväisyystakuusta jos järjenvastaisesti menet avaamaan kirotun DNA:n liittymän!!!

Myös vaadin saada ehdottomasti kuitin siitä, että olen palauttanut lainamodeemin ja että lasku on mitätöity, liittymäsopimus purettu ja säilytän nämä tositteet vuosien ajan, koska KOKEMUKSESTA tiedän, että DNA saattaa hyvinkin vuosien kuluttua alkaa perimään "maksamatonta" laskua ja väittää, etten ole palauttanut modeemia ja vaatii siitä korvausta!!! Nyt ei onnistu! Joten suosittelen toimimaan näin, mikäli epärehellisen DNA:n asiakkaana olet ollut, etkä halua antaa sen valheen kautta ryövätä rahojasi tulevaisuudessa!!!

PS: On muuten muutkin raportoineet DNA:n lähettämistä valelaskuista ja haamulaskutuksesta, tutkikaahan vaan nettiä, on netti TÄYNNÄ tyytymättömiä DNA:n ENTISIÄ asiakkaita!!!

1

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lässyn lää

      Ja mistä sinä tiedät mitä olis muka tapahtunut jos et olis vaatinut sen mitätömistä? Onko kaikki vaan omaa luuloasi? Netti on täynnä niitä jotka haukkuu Dnata ihan vaan huvikseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe