Mita ihmetta pitaisi tehda..? en tieda itsekkaan missa mennaan..eli aloitampa alusta..Viime kesana elokuussa olin vaikeassa tilanteessa lahes puolikuollut:) takana oli kuuden vuoden suhde ja ajauduin taman nykyisen miesystavani "suojiin" han on aivan ihana..alusta alkaen en halua sano muuta..mutta en ymmarra..han on naimisissa,asuu vaimonsa kanssa puhuu aina ex vaimosta..en tieda itsekkaan..Olisiko mahdollista etta han rakstelee vaimonsa kanssa ja sikis ei halua minua,,..Seksia emme harrasta juuri lainkaan..suudelmaame ovat varovaisia kun ensimmaista kertaa suudelleena,,Joo ensimmaiset seksi kokemukset olivat ok..noin 2 kertaa kk..ok mutta joulunjakeen kaksi suuseksi ja yksi yhdynta..en tieda mita teen..olen 46 han 62..mina haluan mutta han aina peraantyy..suhteemme on tosi platooninen..tyoskentelemme yhdessa ja han se minutkiin elattaa ..mutta tama suhde tekee hulluksi..
haluton mies:(
mikas2
0
234
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312