Mita ihmetta pitaisi tehda..? en tieda itsekkaan missa mennaan..eli aloitampa alusta..Viime kesana elokuussa olin vaikeassa tilanteessa lahes puolikuollut:) takana oli kuuden vuoden suhde ja ajauduin taman nykyisen miesystavani "suojiin" han on aivan ihana..alusta alkaen en halua sano muuta..mutta en ymmarra..han on naimisissa,asuu vaimonsa kanssa puhuu aina ex vaimosta..en tieda itsekkaan..Olisiko mahdollista etta han rakstelee vaimonsa kanssa ja sikis ei halua minua,,..Seksia emme harrasta juuri lainkaan..suudelmaame ovat varovaisia kun ensimmaista kertaa suudelleena,,Joo ensimmaiset seksi kokemukset olivat ok..noin 2 kertaa kk..ok mutta joulunjakeen kaksi suuseksi ja yksi yhdynta..en tieda mita teen..olen 46 han 62..mina haluan mutta han aina peraantyy..suhteemme on tosi platooninen..tyoskentelemme yhdessa ja han se minutkiin elattaa ..mutta tama suhde tekee hulluksi..
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493