onko tietoa saako järvenpäästä vielä kotareita ja varusreita siltä kaverilta kuka tuo saksasta pyöriä ja tarvikkeita! on vaan hirmu ero pyörien hinnassa maahantuojan välillä jos vielä siltä saa pyöriä? kiinnotais 450exc -05..
saako vielä?
2
768
Vastaukset
- Mister
Kyllä saa, ota yhteyttä esim. tekstiviestillä numeroon 49 174 5111295. Herra asuu saksassa. Hinta muistaakseni 05 450EXC 7490,- sis. saksan ALV 16%. Hinta suomeen toimitettuna. Toimitusaika n. 10vrk. Takuu 3kk. Sisältää myös saksalaisen rekisteriotteen. Auttaa paljon jos haluat myöhemmin rekisteröidä valkokilpiseksi. Luonnollisesti hinta sisältää tupla rattaat, tupla O-rengas ketjut ym. Alkuperäiset KTM varaosat& varusteet edullisesti myös sieltä. Luonnollisesti kaikki muutkin varusteet onnistuu. Kaikki hinnat sisältää saksan ALV 16%!
- jack
onko sulla tietoa -05 125sx:n hinnasta?onko tietoa miten suhtaudutaan kun vie pyörän huoltoon korjaamolle?vertaan siihen kun tuontiautojen kanssa hieman hankaa huolloissa.löytyykö kyseiselle kaverille nettisivuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272950Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722746Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581067Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31984Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951