Onko tietoa kameroiden vikaherkkyydestä? Esimerkiksi Nikon ja Canon toimintavarmuus ja korjaustilastot? Kuulin Nikonin varaosa ongelmista ja korjaus vaikeuksista. Onko kokemuksia?
Kameroiden kestävyys?
3
183
Vastaukset
Nikonia olen käyttänyt sitten D70 rungon, siinä on ollut D200, D90, D300s ja nyt D800 eikä ole koskaan ollut ongelmia. Entiseni olen jatkanut suvussa alenevaan polveen ja edelleen toimivat.
Varaosia en ole tarvinnut koska vikoja ei ole ollut joten siitä en osaa sanoa sen kummempaa.- Qwerty12345321
Täällä D50, D200, D300s ja D700 eikä yhden yhtä vikaa koskaan.
Mikä tämä juttu varaosaongelmista nyt on olevinaan, en ole koskaan kuullut moisesta? - Canonisti minäkin
Venäläinen sivusto, jota pidetään aiheen referenssinä:
http://www.olegkikin.com/shutterlife/
Se tilastoi sulkimen kestävyyttä, mikä usein on se ensimmäiseksi loppuun kuluva komponentti.
Molemmilla isoilla merkeillä, Canonilla ja Nikonilla, on ammattilaisia varten toimivat pikahuollot ja sijaiskamerat. Me muut saamme tyytyä sitten vähän verkkaisempaan palveluun.
Itse en ole huolkattanut mitään Canonin kautta, kun ei ole ollut mitään isompia ongelmia takuu aikana. Silloin kun on ongelmia, olen käyttänyt Mustonen & Lainetta Töölössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911