Mistä löytyy tietokoneen "palautuspiste"???
Kone sekoilee ja käskivät tällaista käyttämään.
Apuva
10
6237
Vastaukset
- Sagittarius
Käynnistävalikko/Kaikki ohjelmat/Apuohjelmat/Järjestelmätyökalut/Järjestelmän palauttaminen
Siellä valitset päivämäärän jolloin koneesi toimi hyvin.- jani
Mulla on Windows 2000. Järjestelmätyökaluissa ei ollut kohtaa järjestelmän palauttaminen. Ainoastaan: ajoitetut tehtävät, aloitus ja levyn uudelleen järjestäminen.
Kuinkas sitten? - Sagittarius
jani kirjoitti:
Mulla on Windows 2000. Järjestelmätyökaluissa ei ollut kohtaa järjestelmän palauttaminen. Ainoastaan: ajoitetut tehtävät, aloitus ja levyn uudelleen järjestäminen.
Kuinkas sitten?Sama polku muuten mutta viimeisenä valitaan varmuuskopiointi ja sieltä löytyy palautuspiste.
- jani
Sagittarius kirjoitti:
Sama polku muuten mutta viimeisenä valitaan varmuuskopiointi ja sieltä löytyy palautuspiste.
Pitääkö palautettavista tiedostoista olla aijemmin tehdyt varmuuskopiot??? Multa ei sellaisia löydy. Vaikeuksia syöttää palautettavia tiedostoja...
- Sagittarius
jani kirjoitti:
Pitääkö palautettavista tiedostoista olla aijemmin tehdyt varmuuskopiot??? Multa ei sellaisia löydy. Vaikeuksia syöttää palautettavia tiedostoja...
Nämä palautuspisteet sijaitsee windowsissa itsessään jotka se on luonu ja jos ei aiempi palautuspiste tuota haluttua tulosta niin voi palauttaa takaisin lähtöpisteen.
- jani
Sagittarius kirjoitti:
Nämä palautuspisteet sijaitsee windowsissa itsessään jotka se on luonu ja jos ei aiempi palautuspiste tuota haluttua tulosta niin voi palauttaa takaisin lähtöpisteen.
Varmuuskopiointi paikassa on 3 vaihtoehtoa. Yksi oli Ohjattu palautus. Sen jälkeen se kysyy mitä palautetaan. Yritän palauttaa koko Documets and Settings kansion. Heti tulee herjaus että Documents and Settings kansiota ei ole luotu TÄH? Tietokone kysyy lähinnä varmuuskopioituja tiedostoja jotka ovat bkf-muodossa. Sellaisia mulla ei ole.
Varmuuskopiointi paikasta löytyy myös yksi kalenterityyppinen vaihtoehto, mutta se kantaa nimeä "töiden ajoittaminen". En oikein käsitä että mistä mä löydän sen kohdan jolla saan saatettua tietokoneen esim. 3 viikon takaiseen tilaan. Windows 2000 on vissiin suolesta! - Sagittarius
jani kirjoitti:
Varmuuskopiointi paikassa on 3 vaihtoehtoa. Yksi oli Ohjattu palautus. Sen jälkeen se kysyy mitä palautetaan. Yritän palauttaa koko Documets and Settings kansion. Heti tulee herjaus että Documents and Settings kansiota ei ole luotu TÄH? Tietokone kysyy lähinnä varmuuskopioituja tiedostoja jotka ovat bkf-muodossa. Sellaisia mulla ei ole.
Varmuuskopiointi paikasta löytyy myös yksi kalenterityyppinen vaihtoehto, mutta se kantaa nimeä "töiden ajoittaminen". En oikein käsitä että mistä mä löydän sen kohdan jolla saan saatettua tietokoneen esim. 3 viikon takaiseen tilaan. Windows 2000 on vissiin suolesta!Vaikuttaa siltä että koko järjestelmä on sen verran "sekaisin" että tuo palautuksen onnistuminen on mahdotonta.
Ilmeisesti koko käyttiksen uudelleen asennus edessä. - Jani
Sagittarius kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että koko järjestelmä on sen verran "sekaisin" että tuo palautuksen onnistuminen on mahdotonta.
Ilmeisesti koko käyttiksen uudelleen asennus edessä.Vaikuttaa siltä että Windows 2000 kykenee palauttamaan vain varmuuskopioidut tiedostot. Xp luo näitä palautus pisteitä toisin kuin 2000.
Kiitos kuitenkin että yritit auttaa ja hyvää päivän jatkoa!!! - Sagittarius
Jani kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että Windows 2000 kykenee palauttamaan vain varmuuskopioidut tiedostot. Xp luo näitä palautus pisteitä toisin kuin 2000.
Kiitos kuitenkin että yritit auttaa ja hyvää päivän jatkoa!!!Tarkastin ja testasin toisella koneella tuon 2000:sen niin eipä tosiaankaan ole sitä palautuspistettä vaan se on itse luotava joten ei ole siitä sit apua. Mutta kokeilin tekemällä tahallisia virheitä ja sen jälkeen asensin käyttiksen vanhan päälle ja säilyi kaikki ohjelmat ja viat korjaantui vaikkakin päivitykset piti hakea uudestaan. Koitappa tuota konstia jos ei muuta mahdollisuutta löydy.
- Make
Järjestelmä palautus:
1.Valitse Käynnistä >Kaikki ohjelmat >Apuohjelmat >Järjestelmätyökalut ja Järjestelmän palauttaminen
2. Valitse >Palauta tietokone aiemman ajankohdan mukaiseski ja paina Seuraava
3. Valitse kalenterista se päivä jonka mukaisen tilan haluat palauttaa.
Palautuspisteet on merkitty lihavoidulla tekstillä.
Automaattisesti luotujen palautuspisteiden kohdalla lukee >Järjestelmän tarkistuspiste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2785819Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432627"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni124847Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10798