Olisiko kenelläkään myyntisivua, jossa myytäisiin heppoja tai poneja? Olen jo kauan etsinyt heppaa tai ponia, mutta en ole löytänyt. Olisiko jollain siis mynnissä hevosia tai poneja?
P.S. Ehdoton plussa olisi, jos siellä myytäisiin vuonis ruuna, jokan on kiltti ja komea.
Myyntisivuja?
12
157
Vastaukset
- Pony-Mony
Saisikos vastauksia? :)
- Joku vaa :)
Laitapa google hakuun virtuaalitalli daydream, ja katso toisesta hakutuloksesta. Sieltä 'paljon hevosia myynnissä' tms :)
- Pony-Mony
Joku vaa :)//Ei ollut...
- alexandra_m
Mulla on pari myytävää, ei tosin vuonista, mutta käy kuitenkin kurkkaamassa:
http://www.minitalli.suntuubi.com
Tuolta, tallin asukkaat ja myynnissä-valikko :) - Pony-Mony
alexandra_m// Selvä. :)
- Pony-Mony
alexandra_m// Kävin katsomassa, mutta ei löytynyt mieleistä. Kiitos kuitenkin! :D
- Pony-Mony
Olisiko kellään edes yksi myytävä heppa? Sillä ei ole hirveästi väliä, miltä näyttää.
- colette2
Hei! olen tekemässä piirrostallia websiin,utta se ei ole vielä valmis.Minä siis piirrän hevoset ja tallit yms. sen nimi on Coleten ratsutila.minä voin PIIRTÄÄ sinulle unelmiesi vvirtuaalihevosen/ponin.Ei maksa mitään,ja tekisin sen prikuulleen niin kuin haluat! voin myös tehdä sille omat sivut,jottei sinun tarvitse vaivautua!
T:Colette,Coleten Ratsutilan omistaja:) - Pony-Mony
colette2//Okei. Tallista tulee varmaan hieno. Tietysti se kävisi, jos vaan haluat ja kerkeät. Voithan sinä sivutkin tehdä, jos haluat ja viitsit. Olen sinulle kyllä TODELLA kiitollinen, jos viitsit, jaksat, kerkeät ja haluat tehdä!
- colette2
Pony-Mony// laita viestiä [email protected] ja kuvaile millaisen haluaisit.Sivut tekisin suntuubilla.Jos haluat sitten joskus lisääkin heppoja niin voit aina kysyä minulta!
- Ampez VRL-10758
http://montrealjaemma.blogspot.fi/p/tammat-t.html 8 myytävää hevosta ja ponia (: ei tosin vuonista :/ mut käy kurkkaamassa
- Ampez VRL-10758
Korjaus. Nyt niitä on 7 (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa595322Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543582Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2863484Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot403203Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3012698Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi3171988Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun661980En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431839Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm371465- 1201205