Olisiko kenelläkään myyntisivua, jossa myytäisiin heppoja tai poneja? Olen jo kauan etsinyt heppaa tai ponia, mutta en ole löytänyt. Olisiko jollain siis mynnissä hevosia tai poneja?
P.S. Ehdoton plussa olisi, jos siellä myytäisiin vuonis ruuna, jokan on kiltti ja komea.
Myyntisivuja?
12
104
Vastaukset
- Pony-Mony
Saisikos vastauksia? :)
- Joku vaa :)
Laitapa google hakuun virtuaalitalli daydream, ja katso toisesta hakutuloksesta. Sieltä 'paljon hevosia myynnissä' tms :)
- Pony-Mony
Joku vaa :)//Ei ollut...
- alexandra_m
Mulla on pari myytävää, ei tosin vuonista, mutta käy kuitenkin kurkkaamassa:
http://www.minitalli.suntuubi.com
Tuolta, tallin asukkaat ja myynnissä-valikko :) - Pony-Mony
alexandra_m// Selvä. :)
- Pony-Mony
alexandra_m// Kävin katsomassa, mutta ei löytynyt mieleistä. Kiitos kuitenkin! :D
- Pony-Mony
Olisiko kellään edes yksi myytävä heppa? Sillä ei ole hirveästi väliä, miltä näyttää.
- colette2
Hei! olen tekemässä piirrostallia websiin,utta se ei ole vielä valmis.Minä siis piirrän hevoset ja tallit yms. sen nimi on Coleten ratsutila.minä voin PIIRTÄÄ sinulle unelmiesi vvirtuaalihevosen/ponin.Ei maksa mitään,ja tekisin sen prikuulleen niin kuin haluat! voin myös tehdä sille omat sivut,jottei sinun tarvitse vaivautua!
T:Colette,Coleten Ratsutilan omistaja:) - Pony-Mony
colette2//Okei. Tallista tulee varmaan hieno. Tietysti se kävisi, jos vaan haluat ja kerkeät. Voithan sinä sivutkin tehdä, jos haluat ja viitsit. Olen sinulle kyllä TODELLA kiitollinen, jos viitsit, jaksat, kerkeät ja haluat tehdä!
- colette2
Pony-Mony// laita viestiä [email protected] ja kuvaile millaisen haluaisit.Sivut tekisin suntuubilla.Jos haluat sitten joskus lisääkin heppoja niin voit aina kysyä minulta!
- Ampez VRL-10758
http://montrealjaemma.blogspot.fi/p/tammat-t.html 8 myytävää hevosta ja ponia (: ei tosin vuonista :/ mut käy kurkkaamassa
- Ampez VRL-10758
Korjaus. Nyt niitä on 7 (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035