Hyvä on, olen sinulle vain ''sellainen'' piristys aina silloin tällöin.
Et ole suoranaisesti kertonut, että sinulla on toinen, mutta mikäli tosiaan pidät minua niin tyhmänä, että luulet minun uskovan siihen, että asut naispuolisen kämppiksen ja tämän miehen kanssa, niin siitä vain. Tai kuinka se on ''ok'' että käyt ostoksilla ja baareissa kummasti vain tämän naiskämppiksen kanssa.
Pieni kaupunki, helposti törmäilee.
Hirveää ajatella että petät naistasi, voihan teillä toki olla avoin suhde, mutta epäilen. Minua se ei niinkään haittaa, ajattelen sinun kuitenkin miehenä tekevän ratkaisusi. Olen kuitenkin niin lumoutunut sinuun, ettei nainen haittaa, toivon vain hänen poistuvan kuvioista..
Mutta kyllä, olen mustasukkainen. Tilanne pitäisi olla varmasti toisin päin, mutten usko sen raukan tietävän puuhailuistamme. Välillä huono omatunto kolkuttaa minuakin, mutten mahda sille mitään, että sinä olet se, jonka haluan, jota haluan.
Minua itkettää, ärsyttää, inhottaa tilanteeni.. En pääse tästä mihinkään. En voi päästää sinusta irti. Nämä harvat näkemisemme tekevät minut hulluksi.
En tiedä mitä tehdä enää, olen eksyksissä..
Minä + Sinä + Naisesi
2
298
Vastaukset
- aviovuode saastuttamaton
Ainoa OIKEA ratkaisu on: etsi itsellesi vapaa mies! Lopeta vääryys! Lopeta TOISEN puolison kanssa huoraamisestanne tietämättömän pettäminen. Älytön nauta on varatun miehen kasssien tyhjentäjä!!! Näethän, että MIES TAHTOO JATKAA OMAN PUOLISONSA KANSSA!!! Sä oot VAIN hyväksikäytetty hölmö! Pelkkä seksiobjekti! Jos saisitkin tuon pettäjämiehen, ei hän olisi SINULLEKAAN uskollinen, kun vähän aikaa olisitte yhdessä! Sitä saisit, mitä ansaitsisit!!! Raukka roikut jo parisuhteen muodostaneen miehen "jalkavaimona", josta mies ei halua muuta kuin salaseksiä. Mies, joka ei oikeasti ansaitsisi uskollista vaimoa, vaan samanlaisen pettäjän kjin itsekin on!!! Tee kaikille palvelus ja kylmästi päätä VÄÄRÄ suhde varattuun mieheen.
Petos on RIKOS! Aviorikos on RIKOS!
Siitäkin huolimatta, vaikka käräjillä ei rangaistakaan.
Olitkos muuten luterilainen? Ripitetty ja rokotettu?
Silloin sinullekin kuuluu käsky: Älä tee huorin!* - itsenäinen n
Olet huorakakkonen.Lopeta ja aajttele muitakin kuin itseäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838