Moi olemme perhe varustettuna 3-vuotiaalla pojalla. Olemme harkinneet Brasilian matkaa ja haluaisimme kuulla kokemuksista. Olemme käyneet samalla porukalla kahdesti Thaimaassa joten tiedämme mitä pitkä lento tarkoittaa. Nyt haluaisimmekin kuulla mitä aktiviteetteja paikoilla on tarjota verrattuna esim. Pattayan tarjontaan, jossa on eläintarhoja, elokuvaa, huvipuistoja, vesipuistoja, keilausta jne. Vaihtelu virkistäisi, mutta kannattaako näin lapsiperheenä.
Brasilian Fortaleza vai Natal vai...?!
Thai fani?
2
1908
Vastaukset
- Ronja
Olen myös kahdesti käynyt Thaimaassa ja pidin ehdottomasti parempana paikkana. Fortaleza on miljoona kaupungiksi vaatimaton. Elämää löytyy lähinnä rantakadulta ja ostoskeskuksista. Lapsille ei juuri mitään. Vain rantakatu oli turvallinen liikkua kävellen, muuten on syytä mennä taksilla, tietäen minne on menossa A - paikasta B. En menisi uudestaan Fortalezaan, mutta Porto de galinhas on ihana kylä !
- Hate
Natal on mukavan rauhallinen verrattuna Fortalezaan,Galinhas myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882