Siis mitä mitä... Antakaas tulla nyt. Olen aivan pihalla. Kauanko odotan, että minulle kerrotaan, että minusta välitetään, minua pidetään viehettävänä jne..? Tapahtuuko sitä koskaan... oma-aloitteisesti? Saanko halauksen tai jotain todistetta siitä, että olen hänelle tärkeä? Vai luenko loputtomasti rivien välistä merkit siitä, että minulla on jotain merkitystä? Avatkaa joku minulle skorpparin ajatusmaailmaa... sillä minä tunnen olevani hukassa. Miten voin itse "antaa mennä" jos vastakaiku on kroonista pelleilyä ja leikin laskemista???
Skorpionimies
e70
2
289
Vastaukset
- 20+20
Kuule, leikinlasku vaan pahenee mitä kauemmin ootte yhessä.. leikinlaskun kohteeksi joudut sinä! Se mikä ennen nauratti sinua, alkaa ärsyttämään..
Rakkaudentunnustukset jää varpaat suuhun/ takapuolen heilutus asteelle...
Huoh! - e70
Eli ihan turhaa siis odottaa mitään rakkaudentunnustuksia, edes pidemmällä aikavälillä... Tosi kiva... Minä härkänä tarvitsen konkretiaa... Kuten jo aikaisemmasta viestistä voi tulkita. No voihan huoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399