Saako tällainen 45v. hieman pyöreä mies itselleen helposti miesseuraa noissa maissa?
Miesseuraa Turkissa tai Kreikassa
6
366
Vastaukset
- kyllä zorbas tuikkaa
Tottakai! Mehmetit ja Zorbasit rakastaa raavaita miehiä. Kunnon miestenvälisen session jälkeen käyvät sitten puhdistamassa vehkeensä jonkun suomineidon suussa. Siitä kuulkaa naiset johtuu se "etelänaromi" niissä pötköissä...
- sitä saa mitä tilaa
Näinhän se menee tyhmään kysymykseen vielä tyhmempi vastaus.
- Hyvää työtä pojat
sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
Näinhän se menee tyhmään kysymykseen vielä tyhmempi vastaus.
Minun mielestäni täysin asiallinen ja turhia kainostelematon kysymys. Vastaus oli asiantunteva ja siihen sisältyi opetuskin, eli tämä on ollut tähän asti yksi asiallisimmista ketjuista, joita olen täällä nähnyt.
- kaikki saa
kaikki saa
- TeuvÅ Karkkilasta
Mikään ei ole parempaa, kuin lämmin karvainen vatsa omaa selkää vasten, karvaiset ranteet lantioilla, suuret raskaat kämmenet läiskimässä perskannikoita ja tummanpuhuva etelänparru porautumassa syvälle perseeseen.
Suosittelen lämmöllä! - Sekotukset outoja.
Koska noissa maissa on niin makeaa,niin muuttakaa armaanne kanssa myös hänen kotimaahansa,niin koko elämänne muuttuu hunajaiseksi ovat parit mitä sukupuolta tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682279Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921516Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 701008
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍97961Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 116926