Miten tästä eteenpäin?

Tiina

Erosin kolme viikkoa sitten vuoden kestäneestä suhteesta, jonka luulin kestävän ikuisesti. Tai jonka edes toivoin kestävän kaiken.
Minä annoin sille ihmiselle kaikkeni Ja näin jälkeen päin voin sanoa, että annoin liikaa. Hän käytti minun rakkauttani hyväkseen.
Lukemattomia kertoja jäin itkemään hänen jälkeensä, kun hän jätti minut yksin. Kaverit olivat tärkeimpiä kuin minä. En ole mikään takertuja, jos sitä luulette. Mielestäni vain ihmisen jonka kanssa seurustelee pitäisi olla se elämän tärkein asia. Se jonka vuoksi luovutaan edes joskus omista suunnitelmista ja tehdään jotain yhdessä.
Hän särki sydämeni miljooniksi paloiksi. Vaikka tiesin, että ero on edessä, että en enää jaksa taistella suhteemme eteen, silti se sattuu niin kovasti. Kaipaan sitä ihmistä välillä aivan mielettömästi. Ja kuitenkaan en ottaisi hän takaisin vaikka hän pyytäisi. Minä ansaitsen parempaa, kun loputtomia tyhjiä lupauksia, surua ja kyyneliä.
Nyt yllättäen elämääni saapui uusi ihminen. Ihminen johon voisin ihastua, mutta en tahdo uskaltaa. Elämäni on täysin palasina eron jälkeen, enkä pysty aloittamaan uutta suhdetta. Sanoin sen hänelle, ja siitä huolimatta hän tahtoo tavata minua. Hän on saanut ajatukseni täysin sekaisin. Vaikka tiedän, että en pysty nyt seurustelemaan silti ajattelen häntä.
Hän ei ole ollenkaan sitä tyyppiä johon ihastuisin normaalisti ja se sekoittaa ajatuksiani. Hän on kaikin tavoin mukava ja herkkä, mutta minä olen aina ihastunut niihin joissa on jotain säröjä. Kaikkein vaikeinta on se, että hän todellakin ymmärtää minua. Hän on sanonut, että ei halua painostaa minua mihinkään ja että kaikki saa edetä minun ehdoillani. Tunteeni repivät minua kahteen suuntaan, toisaalta tahtoisin tutustua häneen paremmin ja toisaalta taas tunnen, että minun pitää jättää menneisyyden painajaiset taakseni ennen kuin voi jatkaa elämääni mitenkään.
Ja etteivät asiat pääsisi menemään liian helpoiksi, molemmat ovat lähdössä opiskelemaan eri kaupunkeihin. Ei nyt ihan toiselle puolelle Suomea, mutta kuitenkin. Edellinen suhteeni alkoi tavallaan yhtä yllättäen. Silloin poika joutui lähtemään armeijaan seuraavalla viikolla ja kaikki eteni niin nopeasti. Ja nyt tuntuu siltä, että en kestä toista etäsuhdetta. En ainakaan näin pian.

1

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

kirjoituksesi tuntui heti tutulta.
      Mutta yleispätevänä neuvona voisin sanoa, että
      Nyt kannattaa ottaa askel taaksepäin ja rauhoittua. Se vanha tyyppi on historiaa, uuden aika on silloin kun sulta niin tuntuu. Jos uusi tyyppi välittää sinusta(kuten ymmärsin) antaa hän sulle aikaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe