Miten sanoa uudelle vaimolle että lapsi olisi kiva asia..

minä vaan

Tilanne siis sellainen että olen jo pian 40v mies.Lapsia tekisi mieli lisää..olen eronnut ekasta vaimosta ja lasten äidistä viisi vuotta sitten.Suhteen lapset on jo tosi vanhoja ja nyt tekisi mieli perustaa uusi perhe.Miten ehdottaa että vaimo jättäisi pillerit ja ehkäisyvaahdon pois..nuori ja kaunis ja haluan sitoa hänet itseeni.Tiedän että tulisi kauniita urheillullisia lapsia.Ja vieläpä matikkapää molemmilla.Ollaan tavattu samalla työpaikalla,hän oli minun sihteeri.Auttakaa.Ei olla vielä naimisissa mutta kihloissa kyllä! Asutaan isossa kivassa kodissa ja täällä olisi yksi ylimääräinen huone..se voisi olla vauvalle!!

10

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna-stiina1

      Mää työnnän sua perse edellä menemään naimisiin ensin ja sitten teette hääyönä lapsen.T:Tomppa

      • pgfopsjgoda

        Ihanaa leijonat ihanaa.Hän on palannut takaisin elävien kirjoihin.Ihmettelin missä mies 40v on..kuule kyökkipsykologina sua vain neuvon kaukaa sen kummemmin tietämättä sinusta mitään.Ihanaa jos sinä haluat lapsen.Usein vauvakuume iskee naiseen,Älähän hoputtele jos on sua nuorempi.Ehtii sitä.Toki olisi suotavaa ettei lapsille tulisi SUURTA IKÄEROA.Itse olen perheen kuopus ja minulla on isoveljeeni 20vuotta ikäeroa.On varaisä minulle.Oikea isäni onkin kuollut ja isoveli on sitten tukenut mua kaikessa.Hankkinut töitä,tyttöystäviä,jne.Ollaan bestiksiä.Olen itse nainen ja lesbo.


      • eff1
        pgfopsjgoda kirjoitti:

        Ihanaa leijonat ihanaa.Hän on palannut takaisin elävien kirjoihin.Ihmettelin missä mies 40v on..kuule kyökkipsykologina sua vain neuvon kaukaa sen kummemmin tietämättä sinusta mitään.Ihanaa jos sinä haluat lapsen.Usein vauvakuume iskee naiseen,Älähän hoputtele jos on sua nuorempi.Ehtii sitä.Toki olisi suotavaa ettei lapsille tulisi SUURTA IKÄEROA.Itse olen perheen kuopus ja minulla on isoveljeeni 20vuotta ikäeroa.On varaisä minulle.Oikea isäni onkin kuollut ja isoveli on sitten tukenut mua kaikessa.Hankkinut töitä,tyttöystäviä,jne.Ollaan bestiksiä.Olen itse nainen ja lesbo.

        No hei vaan sinulle! mmhh...niin on se ihanaa,oliko ihan salamarakkaus kyseessä? Miten viikset,et enää käytä? Oliko joku peitehomma kun kasvatit punaiset viikset?


      • 2xlapsia kiitos
        eff1 kirjoitti:

        No hei vaan sinulle! mmhh...niin on se ihanaa,oliko ihan salamarakkaus kyseessä? Miten viikset,et enää käytä? Oliko joku peitehomma kun kasvatit punaiset viikset?

        No perusta perusta.Mitä enää emmit..varasta vaimon pillerirasia ja pistä tilalle samanlaisia muita tabletteja.Tai syötä rauhoittavia ja ilman ehkäisyä panette.Toimii kyllä.Saat vaimon raskaaksi-.T:pete


    • ööliiiiiiii

      Kaikki ihanat lastenlaulut raikuu vaan,tralla laa.Mummi taivaasta täällä lähettää Petri-kullalle terveisiä!Mummi toivoo että Petri asettuu aloilleen ja jatkaa sukua.Kaksi lastenlasta olisi kiva,neljää lastenlasta mummi Petrille aikoinaan meediona näki.

    • mama from hell

      Lapsihan ei ole tilaustuote.Ei voi tietää syntyykö terveenä, onko matikkapäätä vai ei.Lapsi tulee sellaisena kuin tulee .Oletko vielä valmis rakastamaan ehdoitta?

    • kgt9oejyoerj

      No höpönlöpö.Mitäs nuoria rakastavaisia pelottelet..geenit jakautuvat juuri niin että puolet isältä puolet äidiltä.Jos oikein pelaa hommansa ja tukee geenejä ja perimää kasvatuksella ja ympäristöllä,voi tuottaa huippuyksilöitä.Ei ne lahjakkuudet ilman geenejä tule.Ehdottomasti vaan vauvantekoon!Saatte isommat sisarukset heltymään varmasti vauvaan.On turvallinen alku elämälle,kun on jo vanhempia sisaruksia.Itsekin olen tuo lesbo jolla 20vuotta vanhempi isoveli ja ilman häntä,ties miten mun olisi käynyt!

    • Väärin!!!!!!!!!!!!!

      Höps, eihän sulla sitten mitään uutta VAIMOA ole, jollette ole naimisissa. :D

    • piuhat poikki heti

      ällöttävä ukko ja akka ootte, kuormasta syönti ällöintä töissä.
      pitääkö pentuja vääntää jokaiseen uusiosuhteeseen, jossa lapset vaan kärsii, sitten ollaan muutama vuosi ja erotaan taas.
      leikkaa kalusi poikki, olet keskenkasvunen tollo.
      toivottavasti ei tuu enää pentuja sulle.

    • Ensin alussa

      on sitä ihanuutta jossakin vaihessa se katoaa jonnekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe