Mikäs olisi semmonen erotiikkaliike Tampereella johon uskaltaisi nuori naishenkilökin mennä? :) Ja kyllä, tiedän, että netistä olisi kätevin, mutta hyvä liike olisi silti hakusessa... Positiivisia kokemuksia kaivataan!
Tampereen paras erotiikkaliike NAISELLE
8
6314
Vastaukset
- fdsfdsfsfdsfds
Kaikkiin uskaltaa mennä. Miksi ei uskaltaisi? Itselleni ainakin asiointi noissa liikkeissä on ollut yllättävänkin luontevaa. Eiköhän myyjät ole niin monet dildot jo myynnyt, että suhtautuvat niiden myymiseen ihan niinkuin minkä tahansa muunkin tuotteen myymiseen. Itse olen käynyt yksin tai tyttöystäväni kanssa.
- zxcfghnmkl
Koiya Ale bupia. Sieltä varmasti löytyy apua sexi nälkään.
- kiva juttu
Luin tuossa eilispäivänä jostain ulkomaisesta lehdestä, että jostakin kaukoidän vuoristosta on löydetty ihmisrotu joka sikiää pölyttäytymällä. Vähän varmaan niin kuin meillä koivut keväällä. Olisko niin, että kun mies näkee v.tukkaan naisen niin se alkaa aina silloin pölähtelemään?
- Löytyy...
"Tampereella toimiva Elämän Suola - makuuhuoneen maustekauppa on naisellisen erotiikan liike, jonne naisenkin on helppo mennä asioimaan."
http://www.nicehouse.fi/makuuhuo/seksi/suola.htm
Sijaitsee kauppakadulla...- huuhjkk29
ei olE enään olemassa.uudistettu adam&eve näsilinnankadulla on naisten suosiossa
- mansepari89
huuhjkk29 kirjoitti:
ei olE enään olemassa.uudistettu adam&eve näsilinnankadulla on naisten suosiossa
Vähän myähässä varmaan aiheen alottajalle mutta rautatienkadulla unisex on ainakin meidän suosiossa. Hyvä valikoima ja huippu palvelu! Www.unisex.fi/verkkokauppa näkee vähä tarjontaa valmiiks
- Anonyymi
Jos joku vielä joskus tietoa kaipaa, niin Unisexille tulee täältäkin peukku. Tuolta löytyy muutkin vaihtoehdot. https://seksilelukaupat.fi/seksikauppa-tampere/
- AnonyymiUUSI
Äijäkirppis ainakin on homo-eroottinen mesta, kokeile sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138