oiskos kenelläkään kokemuksia näiden kahden merkin yhteensopivuudesta?
vesimies ja vaaka?
4
1303
Vastaukset
- nahkis
vesimies ja vaaka kun ovat molemmat ilmanmerkkejä niin pitäisi tulla hyvin toimeen. Itse seurustelin vaakamiehen kanssa reilu 3vuotta ja meillä sujui todella hyvin.Sitten hän jätti mut ja nyt on sitä päivää katunut kun meni musta päästää irti. Itse olen siis vesimies.
- Pari
Jos vesimiestä joku yleensä kestää niin se on kai vaaka =). Itse olen vesimies ja ex-mies on vaaka, yhdessä oltiin yli 15 v. Ero johtui suhteen muuttumisesta ystävyydeksi, joka jatkuu edelleen. Hyvä yhdistelmä. Vaaka tasoittaa suhdetta.
- niin...
Itse olen ollut vaakamiehen kanssa melkein 20 vuotta ja hyvin menee. Jos vaan kestää rehellisenä luonteena vaa'an välillä totuuden vierestä puhumisen ja salailun, niin ei ongelmia. Ja joskus kaipaisi vähän yllätyksiä, eikä niitä paljon ainakaan tältä minun vaa'altani heru. (siis ei ollenkaan). Menestystä tuoreeseen suhteeseen.
- vaaka (n) ja vesimies (m)
Me ollaan oltu 5v yhes joten hyvin menee. Kaikki jutut mitä oon tästä yhdistelmästä lukenu, niin on parasta mahdollista sopivuutta. Meillä myös kiinalainen horoskooppi menee täysin yksiin :)
Myös ystävyys puolella sama homma, sekä ex-bestis (yli 10v) ja nykyinen ovat vesimiehiä (n).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005