Peilissä likaa ja naarmuja

can not

Canonissani on likaa siinä toisessa, läpikuultavassa peilissä. Olen yrtänyt puhdistaa oikeaoppisesti sitä ihan netistä katsomieni ohjeiden mukaan, mutta eip siitä kovin hienoa lopputulosta tullut.

Pitäisi ilmeisesti nyt vaihdattaa tuo peili, kun sen alla näkyy olevan joku karva. Sehän tässä on se suurempi ongelma. Karva näkyy kuvassa, kun zoomaan oikein lähelle.

Ennen kun alatte moralisoimaan niin sanon jo valmiiksi että toki tajuan nyt, ettei sitä olisi kannattanut mennä sörkkimään, en edes tajunnut miten kosketusherkkä se on.

Osaako kukaan sanoa
1. Vaihtaako huoltoliikkeet pelkkää tuota peiliä, vai meneekö sieltä isompikin kokonaisuus vaihtoon.
2. Minkäänlaista hinta-arviota.

5

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karva on silmässä?

      ”Pitäisi ilmeisesti nyt vaihdattaa tuo peili, kun sen alla näkyy olevan joku karva. Sehän tässä on se suurempi ongelma. Karva näkyy kuvassa, kun zoomaan oikein lähelle.”
      – ei voi olla totta, peilin karvat ei muutu ”zoometessa”
      – Canonissa oli puoliläpäisevä peili vain pellix-mallissa
      – kamerassa peilit on pintahopeoituja joten peilin alla oleva karva ei näy missään
      – karva voi näkyä kuvassa vain silloin jos se on kennolla tai etulinssillä makrokuvissa

      Ehkä luulet karvaksi naarmua kennon pinnalla?

    • can not

      Aa, kiitos infosta! Siinä tapauksessa siinä peilin pinnassa on naarmu. Anyways, vaihtaako huoltoliikkeet tuota osaa pelkästään. Kiinnostaisi tietää että miten paljon köyhdyn.

      • canonisti ei ikinä

        Canonisti=idiootti. Se on monta kertaa täällä todettu.


      • silmässä?

        ”Siinä tapauksessa siinä peilin pinnassa on naarmu. Anyways,”
        jos tuo on totta niin sitten tämä on satua:
        ”Karva näkyy kuvassa, kun zoomaan oikein lähelle”.
        Sillä karva ei voi näkyä kuvassa jos se on naarmu peilissä. Mikään mikä on peilissä ei voi näkyä kuvassa paitsi jos kamerassa on kiinteä peili.

        Peilin vaihto huollossa on helppo, mutta turha homma jos peili toimii.


    • Peilissä

      Edelleenkään peilissä olevat karvat/naarmut ei näy kuvassa.
      Jos se on peilissä niin anna olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe