Hei
Aloitin keskustelun maaliskuun lopussa,lapsen turvallisuudesta,otsikolla,ONKO LAPSESI PÄIVÄHOITO,TURVAPAIKKA VAI RISKI?
Tämä keskustelu tällä otsikolla löytyy,IHMISOIKEUKSIEN ALTA ja myös guuglettamalla.
Katsothan keskustelun ja laittaisithan kommenttiasi,niin voitais yhdessä vaikuttaa.lasten turvallisuuteen=))
Kiitos etukäteen=))
Onko lapsesi päivähoito turvapaikka vai riski,otsikolla.
2
235
Vastaukset
- turhaa melua
Onpas kummallista. Maailman helpoin asia, sopia päiväkodin johtajan ja ryhmän vastaavan kanssa miten, ja kuka saa hakea lapsen päivähoidosta.
Taitaa olla liikaa mielikuvitusta, kun oletetaan, ei selvitetä. Olen lapsen papereihin kirjoittanut kuka hakee, ja poikkeustapauksessa kenelle lapsen saa luovuttaa ja niiden henkilöiden tiedot.
Helppoa kuin heinänteko ja toiminut on hyvin.Moi
Mitä tarkoitat "taitaa olla liikaa mielikuvitusta,kun oletetaan" ???
Tämä asia on tarkistettu hoitopaikan johtajalta,eli ei ole mielikuvitusta eikä oletusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854