Katosin turvallisuushakuisuudesta

Tuttava takaisin, Ki

Elin ympäristön ja itseni välillä täysin valheellisessa kuplassa, vain hektisessä impulsiivisuudessa. Lasiset seinät olivat minun itseni ja ympäristöni välillä, joka oli vaaralllinen. Se oli sadistisuuden multihuipentuma, hallitsematon lukitseminen, jossa vahingoittamista ja sen myönteisyyttä korostettiin. Seinämät eivät tarjonneet turvaa itselleni lainkaan väkivaltaisesta vahingoittamishakuisuuudesta. Olin lukittu valheelliseen epätodellisuuteen, jossa pieni ja laiha kehoni, osasi ainoastaan pelon tukahduttamisen ympäristönä, osoittaa inhimillisyydestä. Hengitykseni kohoili hektisesti, samassa tahdissa lämpöni nousi impulsiivisen hallitsemattomaksi inhimillittömyydeksi, hektiseksi olemukseksi, joka joskus kuvasi järjestysluvullisuutta. "Onnea se ei tuonut, vaan oli pelon tukahduttamaa onnistumisen elämyksettömyyttä" Tyttö, 12

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde-Poliisi-isi

      Poliisi-setä: Se on väkivaltaista, käyttäytymisesi on lapsellista.
      - Miksi? kysyin. Olin epävarma maailman todellisuudesta. Painostava osoittaminen oli tukahduttanut ympäristön pelon avulla, se oli epävarmaa tulevaisuudettomuutta onnistumisen elämyksettömyydestä.
      - Koska se on tulevaisuutta, mutta todellisuutta se ei ole, vaan se on fiktota kuten kaikki muukin, epätodellisessa ympäristössä.
      - Pystytkö sä olemaan töissä, jos olen tässä kunnossa keholtani, olemuksestani?, kysyin, koska tilani oli iloinen kupla, ja avaruuden pehmustetun huoneen kaltainen. Läheisyydentunnottomuudessa ja korkeassa lämmössä hektisyydessä, impulsiivisella, mutta niin, järjestysluvullisella, olemuksella.
      Hän oli kookas rakenteinen, mutta nainen. Hän oli nainen, mutta hän tärisi hektisesti aggressiivisuudesta, pelosta. Hän koko naiseudessaan olemuksensa, haki turvallisuutta, osoittaen aggressiona pelon luomaa stressiä. Oliko hän uhri?
      Terveydestä oli oikeus nauttia, hän korosti sitä, vaikka työ, erityinen palvonnallisuus ja rakkaus Jumalan maailmaan, veikin kaiken hänen aikansa. Hän oli selkeä roolimalli tasapainoisuudesta, feministisyyden osa-alueen avulla.
      Se balanssoi luoden toivoa tulevaisuudesta, onnistumisen elämyksellisyyttä ja hyvinvointia turvallisuushakuisuuden stabiloimana oikealla ja väärällä, julkeavalla roolimallittomalla eristymisellä. Väärän mallin osoittaminen ja vastuunkantaminen. Se oli huolestuttanut häntä jo uskonnollisesti kiihkomieliseen pelkoon saakka.
      Hän eli ja omisti itsensä kehollansa Jumalalle, Jumalan maailmalle, ja eli siitä palvonnallisesti, koska se oli tasapainoista oikeudenmukaisuutta omallatunnolla.
      Olin juuri soittamassa vanhalle tuttavalleni. Yritin kuvailla olemuksestani kuplan kaltaista tilaa. Hän eli Jumalan ympäristössä, uskonnollisesti kiihkomielisen Jumalan maailmassa. Se ei ollut hänen oma syynsä. Mieli ei harjoittanut kostomielisyyttä, vaan loi lähinnä vapautta olemukseen rauhoittavalla tasapainoisuudella. Hän oli nähnyt ihmisen, ihmisiä kärsimässä keinotekoisesti luodussa Jumalan ympäristössä, oikeassa ja väärässä.

      • Huvittunut: Epäaito

        Poliisi, poliisi-setä:" No, olen todellakin järjestyspoliisi."
        Olen lisäksi melko kookas järjestyspoliisiksi.
        Hän voi sitten kertoa vielä lisää.
        - Mutta niin se tehtiin, totesin.
        Sinälläänhän seurakunta ei järejstänyt syrjinnältään mitään toimintaa, eikä sen tehtävää voinut pitää todellisuutena lainkaan, koska se oli sukupuolista osoittelemista pelkästään, sukupuolta halventaen, jotakin epätietoisuutta. Epätietoisuutta, koska oli epätodellisuutta. Seurakuntalaiset, heissä työskentelevät uskonnollisesti kiihkomielteiset, sekä jotkut uskonnollisesta pakkomielteisyydestä kärsivät, halusivat tällä kertaa hakea turvallisuutta epätietoisuuden avulla, koska epätodellisuus ei muuttunut todellisuudeksi.
        Kauheasti rahaakin ne rippikoulutkin vaativat. Valitettavasti ne olivat syrjinnän tyys-sija, siihen perustuvia, jopa järjestysluvullisuuden omaisesti. Järjesteleminen vei aikaa, mutta halua tuottaa onnea lahja-pakettina kasvoi usein tällä järisyttävän jännittävällä tuttavalla feministisyydestä liian suureksi. Se ei ollut enää todellisuutta, koska se oli vankila valheellisesta ympäristöstä, epätodellisuudesta.
        - Miksi älyllisyydestä oli pyritty hallitsemaan Ki-tiloja? Eihän se kuulunut uskontoomme.
        -Miksi tällä tavoin sai järjestellä elämäänsä? Syrjimällä ja ihan feministisyyden ositta, hakea pelon avulla, väkivallasta ja vihasta, sen täyttäessä koko olemuksen turvallisuutta. Kuin autorisoidusti esiitnyen....
        - Etkö sä ymmärrä, miksi sinne ei mennä autorisoidusti esiintyen sinne kouluun niillä lapsilla?
        Feministisyys oli valtavan suuri lahja arjesta ja ilosta todelisuutenamme. Emme koskaan halunneet käyttää sitä painostavasti, vain yleis-sivistyksen siirtymisen esteeseen, taikka sen luomiseen. Se oli niin vahingoittavaa. Koska oli eläimellisyyttä, jossa uskontoa haluttiin harjoittaa tällä tavoin syrjimällä, kuten säännöillä, käskyillä, ja määräyksillä, oli mielletty mm. väkivaltaan, ulkopuolisena, uskontona, ja arvona sekkä etiikkana. impulsiivisesti ajateltuna nämä kielteiset asia, joita hän saattoi kokea palvonnallisesti mm. sääntöinä ja määräyksinä, tarkoittivat todellakin, vain kuolemaa. Ja sen mielen sisäistä mallia, kuvitelmaa ja sisäistettyä mielikuvaa siitä. Itse koin syrjimisen, sekä jotkut hänenj muodostumansa ihmisjoukot, ihmisryhmänä hyvin vaikeiksi.

        Ki-tila tarkoittaa vain todellisuutta. Se on ristiriitainen, ja siksi erityistä seksuaalista alistamista, sukupuolen halventamisena ei saa enää edes esiintyä seurakunta-toiminnassa.
        - Mene hoitoon, ei feministisyyttä kallolta poistaen.


      • Maapallon katoaminen
        Huvittunut: Epäaito kirjoitti:

        Poliisi, poliisi-setä:" No, olen todellakin järjestyspoliisi."
        Olen lisäksi melko kookas järjestyspoliisiksi.
        Hän voi sitten kertoa vielä lisää.
        - Mutta niin se tehtiin, totesin.
        Sinälläänhän seurakunta ei järejstänyt syrjinnältään mitään toimintaa, eikä sen tehtävää voinut pitää todellisuutena lainkaan, koska se oli sukupuolista osoittelemista pelkästään, sukupuolta halventaen, jotakin epätietoisuutta. Epätietoisuutta, koska oli epätodellisuutta. Seurakuntalaiset, heissä työskentelevät uskonnollisesti kiihkomielteiset, sekä jotkut uskonnollisesta pakkomielteisyydestä kärsivät, halusivat tällä kertaa hakea turvallisuutta epätietoisuuden avulla, koska epätodellisuus ei muuttunut todellisuudeksi.
        Kauheasti rahaakin ne rippikoulutkin vaativat. Valitettavasti ne olivat syrjinnän tyys-sija, siihen perustuvia, jopa järjestysluvullisuuden omaisesti. Järjesteleminen vei aikaa, mutta halua tuottaa onnea lahja-pakettina kasvoi usein tällä järisyttävän jännittävällä tuttavalla feministisyydestä liian suureksi. Se ei ollut enää todellisuutta, koska se oli vankila valheellisesta ympäristöstä, epätodellisuudesta.
        - Miksi älyllisyydestä oli pyritty hallitsemaan Ki-tiloja? Eihän se kuulunut uskontoomme.
        -Miksi tällä tavoin sai järjestellä elämäänsä? Syrjimällä ja ihan feministisyyden ositta, hakea pelon avulla, väkivallasta ja vihasta, sen täyttäessä koko olemuksen turvallisuutta. Kuin autorisoidusti esiitnyen....
        - Etkö sä ymmärrä, miksi sinne ei mennä autorisoidusti esiintyen sinne kouluun niillä lapsilla?
        Feministisyys oli valtavan suuri lahja arjesta ja ilosta todelisuutenamme. Emme koskaan halunneet käyttää sitä painostavasti, vain yleis-sivistyksen siirtymisen esteeseen, taikka sen luomiseen. Se oli niin vahingoittavaa. Koska oli eläimellisyyttä, jossa uskontoa haluttiin harjoittaa tällä tavoin syrjimällä, kuten säännöillä, käskyillä, ja määräyksillä, oli mielletty mm. väkivaltaan, ulkopuolisena, uskontona, ja arvona sekkä etiikkana. impulsiivisesti ajateltuna nämä kielteiset asia, joita hän saattoi kokea palvonnallisesti mm. sääntöinä ja määräyksinä, tarkoittivat todellakin, vain kuolemaa. Ja sen mielen sisäistä mallia, kuvitelmaa ja sisäistettyä mielikuvaa siitä. Itse koin syrjimisen, sekä jotkut hänenj muodostumansa ihmisjoukot, ihmisryhmänä hyvin vaikeiksi.

        Ki-tila tarkoittaa vain todellisuutta. Se on ristiriitainen, ja siksi erityistä seksuaalista alistamista, sukupuolen halventamisena ei saa enää edes esiintyä seurakunta-toiminnassa.
        - Mene hoitoon, ei feministisyyttä kallolta poistaen.

        Ulkonäköpiirre-vammoja apuna ei saa hakea turvallisuutta. Se ei ole järin käytöshäiriö, mutta järjestyshäiriön se voi sen sijaan aiheuttaa.
        Ulkonäköpiirre-vammoja käyttäen ei saa paeta omaa vastuutaan, se ei luo turvallisutta, mutta on niitä harjoittavalta todellista sairasta sadismia, lapsellisuutta.
        Ulkonäköpiirre-vamma ei edusta naivistista naisen vajaamielisyyttä tai se ei ole oikeutus naisten hyväksikäyttöön,* tai oman turvallisuudenhakemiseen.

        0-0
        - ???
        --------->
        Mä tarvitsen siitä ainoastaan ton feministisyyden, mulla on se tuolla ulkona.
        En kuulu mihinkään uskonlahkoon, en ole kiinnostunut lahkon toiminnasta, tai tasapainottomuuden luomisesta uskonnollisuutena.


      • Kasvojen auttaminen
        Maapallon katoaminen kirjoitti:

        Ulkonäköpiirre-vammoja apuna ei saa hakea turvallisuutta. Se ei ole järin käytöshäiriö, mutta järjestyshäiriön se voi sen sijaan aiheuttaa.
        Ulkonäköpiirre-vammoja käyttäen ei saa paeta omaa vastuutaan, se ei luo turvallisutta, mutta on niitä harjoittavalta todellista sairasta sadismia, lapsellisuutta.
        Ulkonäköpiirre-vamma ei edusta naivistista naisen vajaamielisyyttä tai se ei ole oikeutus naisten hyväksikäyttöön,* tai oman turvallisuudenhakemiseen.

        0-0
        - ???
        --------->
        Mä tarvitsen siitä ainoastaan ton feministisyyden, mulla on se tuolla ulkona.
        En kuulu mihinkään uskonlahkoon, en ole kiinnostunut lahkon toiminnasta, tai tasapainottomuuden luomisesta uskonnollisuutena.

        - Tulisiko oppimisvaikeuksisella olla tällaista palvelua?
        - Mitä mieltä olette ?
        ----->
        - ???
        0-0!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe