Olen seurustellut nyt vasta 3 kk:tta,mutta poika on jo vienyt jalat altani.Olen täysin rakastunut Häneen.Hän pitää minua hellänä kuin kukkaa kämmenellään,rakastaa ja ymmärtää.Minulla on kuitenki ongelma...en pysty kertomaan ongelmistani Hänelle...opiskeluni menee aivan penkin alle,nekä varmaankaan koskaan valmistu koulusta.En pysty edes näyttämään Hänelle että minuun sattuu,ja että koulu vie kaiken energiani ja saa minut surulliseksi...Miten saan itseni avautumaan henk.kohtaisista asioista Hänelle?
niin onnellinen että itkettää
3
856
Vastaukset
- aikavaeltaja
Hei!
Kokemuksesta voin kertoa, että jos miehesi on osoittautunut tällaiseksi herrasmieheksi, hän varmaan haluaisi kuulla onko kaikki sinulla hyvin. Ennen pitkää hän huomaa, että jokin on pielessä, etkä sinä et voi enää salata sitä häneltä.
Salaaminen ei ole koskaan hyödyttänyt. Ainakaan minua. Mitä pitempään salaa, sitä vaikeammaksi kaikki käy ja sitä huonommin menee.
Siis kerro. Se voi auttaa sinua opiskelussakin.
Toinen asia on se, että oletko ajatellut rakastumisen vaikutusta mihin tahansa elämänalueeseen. Sitä kun on toiseen rakastunut, menee muualta keskittymiskyky. Ennenpitkää se kyllä siitä tasaantuu, kun ymmärrät yhteyden.
Hän varmasti haluaa elää kanssasi vaikeuksienkin hetkellä, jos luotat häneen ja kerrot kaiken niinkuin asiat ovat. Siis, jos uskot todella hänen rakastavan sinua. Mutta valitse aika ja paikka tarkoin, äläkä täräytä asiaa väärään aikaan väärässä paikassa. Go on!
Good Luck!- kisu
Jos todella olet rakastunut häneen niin hän kyllä ymmärtää ja kuuntelee sinua jos sinulla on huolia tai ongelmia, mutta muista että rehellisyys maan perii.. eiks nii??? olen itse 17vuotias ja olen seurustellut 1v4kk ja kihloissa olen jo...
Kerro hänelle ihan rehellisesti asiasi niin kyllä hän ymmärtää ja autaa sinua parhaalla tavalla kun pystyy....
ps. kokemusta on!!
- Enkuli
Sun täytyy luottaa siihen jätkään ni saat sanotuks että sun on pahaolla.
Jos et luota et voi avautua. Ite seurustellu 4kk ja olen kertonut koko kohtuu myrskyisen menneisyyteni hänelle vaikken sitä muille ole voinut jakaa mutta luotin häneen ja pystyin siksi jakaa menneisyyteni ja nykyiset ongelmani hänen kanssaan.
Apuna voit käyttää sitä että pyydät hänet kahden kesken juttelemaan ja sanot että sinun on paha olla. Jos hän todella välittä hän alkaa kysellä jolloin voit kohtuu helposti avautua.
Onnea tulevaan!
=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701