Joka kodista löytyy nykyään kuminen ilmalla täytettävä jumppapallo, tuommoinen 75 - 100 cm halkaisijaltaan. Hankittu jumppainnostuksen vallitessa ja jäänyt tyhjennettynä nurkkiin pölyttymään. Itsellä on mahtavia kokemuksia värkin uusiokäytöstä seksihommissa ja toimii kuin junan vessa. Naiset suorastaan vaativat lisää palloseksiä, orgasmi irtoaa hitaammin syttyvästä tapauksestakin. Eli nainen vatsalleen tai selälleen pallon päälle, pallo esimerkiksi sängyn viereen jotta pysyy paikallaan. Yhdynnän aikana pallo joustaa ja antaa mahtavan takaisinpotkun työntöjen antamassa tahdissa. Orgasmin lähestyessä kiihdytätte tahtia ja pallo potkii mollemmat kliimaksiin. Takuunautinto!
Jumppapallosta lisäpotkua seksielämään
60
21617
Vastaukset
- fksltihjeo
Entäs ne semmoset pomppupallot joissa on kahvat kiinni pitämistä varten. Semmoinen hantaaki sopii mainiosti riemurasiaan, eikös vaan?
- Duppel kontakt
Tai sitten se halkeaa tuplakuormasta pomppimisesta ja kummallakin selkä solmussa?
Pomppupallossahan on kaksi kahvaa...- Yhteensattumako?
...ja naisessa on kaksi reikää...
- Sattuu kun
Yhteensattumako? kirjoitti:
...ja naisessa on kaksi reikää...
Minä kun luulin että seitsemän...
- sattuuhan se
Sattuu kun kirjoitti:
Minä kun luulin että seitsemän...
Tais pari reikää unohtua sultakin. Reikiä on yhdeksän.
- Daaaaaaaaaaaaa
sattuuhan se kirjoitti:
Ei ole kun kahdeksan
- Ana Tomia
Daaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Ei ole kun kahdeksan
Kyllä niitä yhdeksän vähintään on. Joilain saattaa kyllä olla reikiä päässä mutta ehkä niitä ei lasketa.
- anatomppa
Ana Tomia kirjoitti:
Kyllä niitä yhdeksän vähintään on. Joilain saattaa kyllä olla reikiä päässä mutta ehkä niitä ei lasketa.
Siis mikä on yhdeksäs reikä korvien, nenän sierainten, suun, perseen, virtsaputken ja pillun lisäksi? Napaa ei lasketa, koska se ei mene sisään.
- Ulkopintaa
anatomppa kirjoitti:
Siis mikä on yhdeksäs reikä korvien, nenän sierainten, suun, perseen, virtsaputken ja pillun lisäksi? Napaa ei lasketa, koska se ei mene sisään.
Sisäreikiä ei lasketa, siis niitä ulko on 7...
- pinpulo
sattuuhan se kirjoitti:
Eipäs ole kun seittämä
- Voiei
pinpulo kirjoitti:
Eipäs ole kun seittämä
Surkeeta anatomian tietämystä...
- ::D
Voiei kirjoitti:
Surkeeta anatomian tietämystä...
Tähän on kyllä ihan pakko vastata että minä saan ainakin 10.... Silmät 2, sieraimet 2, korvat 2, suu, peräreikä, emätin ja virtsaputki.
- tarkkaporkkana
::D kirjoitti:
Tähän on kyllä ihan pakko vastata että minä saan ainakin 10.... Silmät 2, sieraimet 2, korvat 2, suu, peräreikä, emätin ja virtsaputki.
TUHANSIA REIKIÄ
- OutoLeima
anatomppa kirjoitti:
Reikiä on kylöä yhdeksän; persereikä, pillureikä, sieraimet, korvareiät, suu,nänneissäkin on reiät jotta vauvat saavat imettyä maidot!
- kyl se siitä
Daaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Ei ole kun kahdeksan
eiiii se ihan noi mee mmoloemma saa orkut ku vähä "ku vähä opettelette" hi
- Anatomiahalussa
tarkkaporkkana kirjoitti:
TUHANSIA REIKIÄ
Voijumalavita ku on viisaita ihmisiä taas. Sierain,sierain, korva, korva, suu, virtsaputki, emätin, peräreikä. KAHDEKSAN Ps. Pikkasen vaihtu puheenaihe
- Sotilasmestaaja9
pinpulo kirjoitti:
Eipäs ole kun seittämä
eikö oo muuta tekemisx ku puhua pelkkää skeidaa?
- ihana!!
sattuuhan se kirjoitti:
koemus oli naisen kanssa istuen lattialla vastatusten nainen laittoi jalkansa niskan takaa oli helppo hänen säädellä imemisen,nuolemisen voimakkuutta,laajutta"siitä ei lähettykään karkuun kuin luvan prästä"tukehtumisen riski oli melkoinen"(mitä sitä ei olis valmis tekemään naisen eteen) henki,tyydytetty nainen
parasta uutta: olen kielestäny treenannut vikkelän ja sekös naisille sit maistuu päästä puristaen ohjaavat paikkaan josta halluuvat nuoltavan"eihän ne meinaa päästää päästäni irti kun vauhtiin pääsevät" aina vaan vielä,vielä,vielä älä viel lopeta"nuole mut hurjaan kiihkoon" mahtavaa se naisen laukeaminen suuhun on siin naama kiimanesteessä kun "mirriään hieroo naamaani vasten" mut mitä sitä ei olis valmis tekee naisensa tyydyttämiseksi"
- panomiezz
Ana Tomia kirjoitti:
Seitsemän reikää, IDIOOTIT!
- unohtuks
OutoLeima kirjoitti:
Reikiä on kylöä yhdeksän; persereikä, pillureikä, sieraimet, korvareiät, suu,nänneissäkin on reiät jotta vauvat saavat imettyä maidot!
Siis on naisella pyllykin
- tickling
Kutittaminen on nautinnollinen esileikki, tai ihan muuten seksileikkinä :)
Se voi olla hellivää kevyttä vaikka häyhenellä tai sit ihan kovempaa joka saa
nauramaan ja kiemurtelemaan. Sitä voi käyttää myös palkintona tai
rangaistuksena ;)
Itse miehenä ainakin tykkäisin kaikista noista vaihtoehdoista, sekä ottavana
että antavana osapuolena.- Annakaisa10
Ihanaa...kokeilemaan siitä sitten!
- huutoa maaseuvulta
Otettiin vinkistä vaari ja testattiin miehen kanssa jumppapalloseksiä. Pimppani vuosi jo pelkästä palloleikin suunnittelusta ja kun päästiin asiaan niin eipä menny kyllä kun puolet normaalista panoajasta kun huusin orgasmin pauloissa. Isäntäkin sai ja taisi olla tyytyväinen kun näin nopeesti tulin. Ens kerralla täytyy aloittaa vähän rauhallisemmin.
- Pataweyo
Iha oikeesti siis toimii? :)) Täytyy koittaa..
- 67m9m
HUmppa PULLO paras o.
- picORnothpnd
Laita kuva tai ei uskota !
- Jumppapalloperse
Ei löydy, joten lopeta se yleistäminen.
- MÄLLI11022
KANNATTAA YLLÄTTÄÄ OMA VAIMO MÄLLÄÄMÄLLÄ OMAAN SÄNKYYN
- seksikauppa
Jumppapalloja ja kaikkea mielikuvituksellista edullisesti löytyy:
www.gee.fi - Kreivimies
Heh he hee mutta tulipas muuten semmosesta taikurin pitkästä ilmapallosta hauska vappudildo!
- Kalle virtanen
Munaa pitää lutkutaaa! Sitä vaan lutkuttaa ja lutkuttaa!!!
- seksipeto22
Tosi ihanaa! Tuntui ku olis heti vuotanu. huhuh! SUOSITTELEN!
Naisella on monta "reikää" , suu, korvat, nenä, silmät (niissä on vaikkei moni tiedäkkään) puppu, pillu ja virtsakolo. Eli siis kymmenen! : D - Mitä seuraavaksi ?
Jotta ei huono omatunto häiritsisi sextailua,niin olisi hyvä saada sexin verolle.Täytettäisiin valanmukainen lomake aviomieheltä tai vaimolta taikka äidiltä ja isältä varalle kun lähdetään ulkomaille pyydysretkille.varmuusvälineet myös siksi herkät että niistä saa myöhemmin sormenjäljet ja muut tunnisteet.Suomalaisille ovat muutkin säännöt tuttuja niin nämäkin ehkäisisivät sukupuolitauteja ja muita synnyttämien varjopuolia epämuodostunein lapsin.Kansaamme voi lisätä alun suuremmista maista syntyneillä arvostetuimmilla ihmisillä.Se nostattaisi itsettuntoamme,mikä on ollut pitkään kuin taloutemmekin ,poljettuna kynnysmattojen alle.
- Wickström W3
Kyllä masturbaatio aina seksin voittaa.
Ei ole yhtä väsyttävää, hikistä ja sottaista, YÄK. - Kreivimies
Jos haluaa nähdä naisensa ilmeen kun sitä pannaan oikeen isolla, vaikka itellä on pieni, niin tilaa semmosen pehmeestä Cyberskin tms materiaalista valmistetun pienen todella pehmeän venyvän tekopillun ja vetää sen munan päälle kortsuksi tuomaan pituutta ja paksuutta oikeen kunnolla ja reilusti liukkaria päälle. Lisäksi tuntuu ihan mahtavalta. Molemmin puolin.
- Kreivimies
Unohtakaa nämä pilipali värinämoottoreilla varustetut dildot ja tilatkaa suristamiseen erillinen oikeen kunnon varrella varustettu hieromalaite, kuten Hitachin Wonderwand. Orkku lähtee sillä kummaltakin että jalat tärisee. Usko pois.
- miksi mies ei halua?
Olen suhteessa, rakastan miestäni ja hän minua. Mutta, minua haluttaa ja hänelle ei mikään taukoväli tunnu olevan liikaa: aloitetta ei tuea jos käyn kimppuun tai lähestyn hellemmin niin olen aina tunkeileva, on väärä aika tai paikka. En käsitä siis ollenkaan. Onneksi suihkuissa on nykysin hyvät paineet.
Ja joo, perheessä on lapsia, joten aina ei muutenkaan onnistu ni sitä suuremmal syyllä aina kun mahis ni ekis mieli! ja ymmärrän et voi väsyttää, mut ei se ny nii kauan kestä ja miten oikeesti oivalita unet seksinsijaan? Ehkä joskus, mut tää on enempi sääntö.
En oikeesti käsitä et miten nainen miestä viriilimpi ja miten ei seksi maistu ku sais? Olen kuullut valituksia lähinnä vain toisinpäin. Ja ei, vika ei ole ulkonäössä. Saan osakseni kyllä katseita ja kutsuja, toistaiseksi kuitenkin valinnut yksiavioisen polun.
Oliskos jotain halunherättäjävinkkejä....?- kuulapussi
Olen mies ja olen ollut vastaavassa tilanteessa. Kaikkea tuli kokeiltua naisen halujen herätykseen leluista keskusteluun ja kaikkea siltä välitä ja muutakin, mutta kyllä se vain tilanne oli, että kun ei niin ei. Sitähän sanotaan, että keskustelkaa, mutta mitäs sitten kun keskustelukin aiheutti vain ahdistusta vastapuolelle, vaikka tilannetta rauhallisesti ja hyvässä hengessä käsiteltiin, että se siitä keskustelusta.
Ikävä kyllä.
Tottahan se on, että tilanteeseen kyllästyy ja sitä alkaa väkisinkin katsella muualle. Nälissään kun ei ole kiva loputtomiin olla, olkoon sitten kyse seksistä tai jostain muusta.
Olen sittemmin lakannut tekemästä minkäänlaisia aloitteita seksin suhteen. Ja voin sanoa, että semmoinen ei ole minua ja se tympii ihan suunnattomasti. Minun jutut ja elämä kuluu hukkaan sen naisen kanssa. Odottelen ratkaisua. - asdfadfasdf
Meillä oli roolit toisinpäin lasten synnyttämisten jälkeen (ei onneksi enää, huh) ja tilailin sitten seksikaupasta jotain feromoni -suihkeita. Toiset sanoo, että feromonit ei toimi, mutta mielestäni meillä se kyllä toimi hyvin. Vaimokin teki alotteita, vaikka sillä ei haluja yleensä ollutkaan. Kannattaa siis ainakin kokeilla ;)
Jos tuo ei toimi, niin kannattaa varmaan yrittää puhua asiasta ja selvittää, että mistä tuo johtuu. - Ecce homo
"minua haluttaa ja hänelle ei mikään taukoväli tunnu olevan liikaa: aloitetta ei tuea jos käyn kimppuun tai lähestyn hellemmin niin olen aina tunkeileva, on väärä aika tai paikka. En käsitä siis ollenkaan."
Onneksi olkoon: ukkosi on homoutunut! Tarkkailleppas sen käytöstä hetken aikaa ja tsekkaa sen menot... käy vieraissa, mutta miehissä!
Aika monet miehet alkavat kiinnostua miehistä ja vain kyrvän lutkuttaminen siis kiinnostaa. Ei hikoilevat naiset horkkataudeissaan 5-kympin kriisissään... - rakkaus10
Oletteko koettaneet viettää yhteistä laatuaikaa muualla kuin koti ympyröissä kahdestaan ja ilman painetta että pitäisi sekstailla :) koeta löytää taas sekä teidän kahden välinen yhteys ja luottamus mikä aikanaan on ollut olemassa ja on vain jostain syystä nyt kadoksissa ja vaikuttaa seksielämäännekin. Mukavaa yhteistä olemista muualla kuin kotiympyröissä ja sinulta hellyydenosoituksia ilman että siihen liittyy alkuvaiheessa mitään muita odotuksia ;) ja ehdottomasti jätä muitten vilkuilu pois jos haluat tästä suhteesta toimivan... Miehesi kyllä vaistoaa sen ja vetäytyy entisestään.. Rakkautta ja toisen arvostamista kehiin niin teidän suhde lähtee paranemaan pienin askelin..rakastutte taas uudelleen:))
- kyllä juttu
Ecce homo kirjoitti:
"minua haluttaa ja hänelle ei mikään taukoväli tunnu olevan liikaa: aloitetta ei tuea jos käyn kimppuun tai lähestyn hellemmin niin olen aina tunkeileva, on väärä aika tai paikka. En käsitä siis ollenkaan."
Onneksi olkoon: ukkosi on homoutunut! Tarkkailleppas sen käytöstä hetken aikaa ja tsekkaa sen menot... käy vieraissa, mutta miehissä!
Aika monet miehet alkavat kiinnostua miehistä ja vain kyrvän lutkuttaminen siis kiinnostaa. Ei hikoilevat naiset horkkataudeissaan 5-kympin kriisissään...on jämpti et silloin kun nainen on tosi,tosi kiimanen hän näyttää sen käytöksellään et nyt tarttis munaa(tosin sitä tapahtuu aivan liian harvoin) surkeeta alkaa herättelee kuivaa,halutonta naista yhdyntään mieluummin itte vedän käteen ja annan LAHNAN MAATA
- meeppäs!!
ukkoos uhalla vieraisiin seuraat herääkö himot sun suhteen
- naisethan
rakkaus10 kirjoitti:
Oletteko koettaneet viettää yhteistä laatuaikaa muualla kuin koti ympyröissä kahdestaan ja ilman painetta että pitäisi sekstailla :) koeta löytää taas sekä teidän kahden välinen yhteys ja luottamus mikä aikanaan on ollut olemassa ja on vain jostain syystä nyt kadoksissa ja vaikuttaa seksielämäännekin. Mukavaa yhteistä olemista muualla kuin kotiympyröissä ja sinulta hellyydenosoituksia ilman että siihen liittyy alkuvaiheessa mitään muita odotuksia ;) ja ehdottomasti jätä muitten vilkuilu pois jos haluat tästä suhteesta toimivan... Miehesi kyllä vaistoaa sen ja vetäytyy entisestään.. Rakkautta ja toisen arvostamista kehiin niin teidän suhde lähtee paranemaan pienin askelin..rakastutte taas uudelleen:))
ei tartte ikinä elää puutteessa teillä on sellainen valta jalkojen välis et takuulla saatte mitä halluutte
- mulla taas
meeppäs!! kirjoitti:
ukkoos uhalla vieraisiin seuraat herääkö himot sun suhteen
ongelmana nainen ei halua en viitti alkaa herättelee kuivaa,halutonta naista ennemmin käyn tumputtamassa
- suihkutyyli
suihkuun vaa kaikki sieltä saa orgasmin jos miestä ei haluta :)
- hahahaa
Itse olen ollut jo parisen kuukautta ilman seksiä... Nyt ois jo hieman haluja!
Saa kertoa jos tietää mistä vois saada kaverin sänkyyn!!- Moikkelis6
No kirjaudut vaa esim:flirtflairiin ja alat siel ettiin kumppania seksiin!:)
- milliwe
Meiilä melkein sama juttu.. Seksiä kyllä on ja se on ihanaa mutta ainakin minusta liian harvoin.. Ja vaikka olenkin seksiin sinänsä tyytyväinen haluaisin vähän jotain.. säpinää. Ja kun me ollaan kuitenkin vielä nuoria niin alkaa käydä välillä itsetunnon päälle kun mies ei halua minua.. Vaikka siis kaikilta muilta kyllä saan katseita ja kehuja. Ottajia löytyisi varmasti mutta en halua vaihtaa, haluaisin vain vilkkaan, hauskan ja vaihtelevan seksielämän! Pitääkö minun siis kuihtua tähän suhteeseen kun kuitenkin miestäni rakastan, vai jättää ihminen joka on minulle niiiin tärkeä, jotta voisin muuten olla oma itseni ja onnellinen?? Olen kokeillut puhumista ja vaikka mitä.. Ja tästä asiasta alkaa tulla jo häiritsevän suuri ongelma.. Tuntuu että mies pitää minua tunkeilevana seksihulluna kun yritän ehdotaa jotain tms Kyse siis ei ole mistään ns erikoisesta, ihan niin sanotua normaali seksiä haluaisin.. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa??
- kirnunkaatuus
Pieraseisin.
- qwery_69_
On niin mielenkiintoista tuo parin valinta. Olen jutellut miesten ja naisten kanssa. Joskus pari on niin nappiin menvevä että, mutta usein myös valinta "epäonnistuu".
Meillä on kaksi vielä kotona asuvaa lasta. Vaimolta en ole saanut 8 kuukauteen (luit aivan oikein). Nyt jo nukumme eri huoneissa ja eri sängyissä, ja hellyys on täysin hukassa.
Ei tässä taida muu auttaa, kuin laittaa ekana 'antennit pystyyn' ja jospa sitä kautta joku muukin nousisi 'pystyyn'. - kokemusta100
Pojat Jennille vaan on lelutkin jo valmiina ,eikä ole pihtari kaikki saa kun on vähänkin alkoholia veressä!!!!1
- jarrujälki666
Yks mikä meillä toimi tosi hyvin. Alko menee hommat jo vähän rutiinin omasiksi...Yhtenä iltana yllätin muijan . Laitoin ruusun lehtiä lattialle ja kynttilät jne. Sitten kun muija tuli makkariin, odotin hänätä alasti. Hän tuli lähelleni ja kysyi mikä täällä haisee? Vastasin kakka ja näytin peiton alta minne olin vähän aikasemmin tehnyt isot ripulit......
- Hehehehhe
Loistavaa! Naurahdin, kiitos siitä!
- itselleni!!
kehittelin sellaisen aivan pienen joka itteäni kiihottaa niin...... "nainen sukkahousuissa suihkussa" ei tartte kuin kattoo märkien sukkahousujen läpi näkyviä suloja"karvakolmio,punaiset varpaankynnet hu mikä kiima rakastelemaan oh.lattialle maton päälle nainen istahtaa jalkojensa varaan kasvojen päälle josta aloittaa jumalattoman pyörityksen,vatkaamisen kaikki mitä naisen sisältä valuu imen ja nielen lopuksi 65 TÄYDELLISTÄ!!
- shshshg
EHKÄISY
Valitettavan usein ehkäisystä huolehtiminen jää pelkästään naisen hoidettavaksi. Kondomi on ainut ehkäisyväline, joka suojaa myös sukupuolitaudeilta. Hormonaalisista ehkäisyistä, kuten e-pillerit voi tulla joillekin naisille sivuvaikutuksia ja siksi pillereitä on saatavilla vain reseptillä. Kohteliaana miehenä voit maksaa ainakin osan naisen ehkäisystä, sillä hormonaaliset ehkäisyt ja reseptin hankkiminen maksavat enemmän kuin mitä kondomi maksaisi.
EI-TOIVOTTU RASKAUS
Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Aina kun harrastat seksiä naisen kanssa, on mahdollisuus että hän tulee raskaaksi. Kondomi voi hajota ja e-pilleritkään eivät ehkäise 100 prosenttisesti. Toivomuksia abortin suhteen voit sanoa naiselle, mutta abortista päättää viime kädessä ainoastaan nainen itse, koska lapsi on hänen kehossaan ja sinä miehenä olet tiennyt seksiin ryhtyessäsi että näin voi käydä. Jos nainen ei halua tehdä aborttia mutta sinä haluat, et voi muuta kuin myöntyä. Jos nainen tekee abortin vastoin tahtoaan, voi hänelle jäädä eliniän kestävä paha olo toimenpiteestä, jossa viattoman lapsen mahdollisuus elämään estetään tahallisesti.
RASKAUS
Raskaus muuttaa naisen kehoa väistämättä. Toisilla muutokset näkyvät enemmän, toisilla ei juuri lainkaan. Suuri venynyt vatsa voi aiheuttaa ikävältä näyttäviä arpia, näitä kutsutaan raskausarviksi. Yleensä rintojen koko suurenee raskauden aikana ja toisilla muutos on pysyvä. Raskaana olevalla saattaa olla erikoisia mielihaluja ja mieli voi olla ailahteleva. Toisiin raskaus vaikuttaa positiivisesti, toisiin negatiivisesti, mutta sitä ei kannata ruveta pelkäämään. Raskaus on luonnollinen asia.
RINTOJEN HYVÄILY
Tutkimusten mukaan väitetään, että noin 85 % naisista pitää rintojen hyväilystä. Liian voimakas ja kipua tuottava puristelu (erityisesti silikonirintaisille riski) ja naisen todella huono itsetunto omista rinnoistaan voi johtaa siihen, että hyväilyä/puristelua pidetään epämiellyttävänä.
Myös pieniä rintoja, joiden takia naista saatetaan pilkata laudaksi, voi hyväillä ja vaikkapa suudella. Tämä voi hyvinkin kohottaa pienirintaisen naisen itsetuntoa, kun mies tekee sen omasta halustaan eikä naisen vuoksi. Rinnat saa näyttämään pienemmiltä naisen ollessa selinmakuullaan, koska rasvakudos painautuu/uppoaa muuhun kehoon, ja suuremmilta taas naisen maatessa kyljellään.
TAKAMUKSEN PURISTELU
Peppua voi läpsäistä ja puristella muuallakin kuin makuuhuoneessa, esimerkiksi keittiössä kahdestaan ollessa. Halaamistilanteessa voit pistää kädet ns. peppua kohottomaan ja puristella esim. suutelun aikana. Tämä tekee moneen naiseen kiihottavan vaikutuksen.
SUIHINOTTO
Kaikki naiset eivät pidä suuseksistä, niin vastaanottajana kuin antajanakin. Mikäli itse odotat naisen antavan sinulle suuseksiä tai tahdot välttämättä itse antaa sitä naiselle, kannattaa asia ottaa puheeksi jo suhteen alkuvaiheessa. Muista, että et voi pakottaa häntä mihinkään. Kaikki naiset eivät pidä suuseksistä, koska kokevat sen naista alentavana, epähygienisenä tai jopa oksennusrefleksiä aiheuttavana tekijänä vaikka kuinka miestään rakastaisikin. On tärkeää muistaa myös, että sukupuolitaudit leviävät myös suuseksin kautta ja pahimmillaan tästä voi seurata kurkkusyöpä.
PEPPUSEKSI
Myös peppuseksi on monelle naiselle epämukava kokemus. Miehestä tämä saattaa tuntua hyvinkin miellyttävältä tiukkuuden takia mutta nainen saattaa tuntea hyvinkin voimakasta kipua ja kipu voi jatkua jopa päiviä seksin jälkeen. Jos päädytte peppuseksiin, edetkää hitaasti ja varovasti. Liukuvoidetta kannattaa ehdottomasti käyttää!
KUN SEKSI ALKAA OLLA YKSIPUOLISTA
Ehdota naiselle, mitä asentoja ja leikkejä haluaisit kokeilla hänen kanssaan. Ohjeista, kuuntele ja auta tarvittaessa. Myös erotiikkaliikkeiden myyjiltä voi käydä kysäisemässä, olisiko heillä mitään ideoita ja teille sopivia seksileluja. - kirnunkaatuus
Hyvä leikki on myös se, kun miehen pistää puristuksiin höyläpenkkiin. Useimmassa kodissahan sellainen toki löytyy. Sitten nainen riisuu itsensä alasti ja alkaa kujeilla miehen edessä, esim. pyllistys mieheen päin on tosi tehokas. Sitä mukaa kun miehellä alkaa seisomaan, voi nainen lisätä kiihottavia leikkejään. Pääasia on ettei mene niin lähelle ukkoa, että tämä saa naisesta kiinni. Kun ukko lopulta jo huutaa tuskissaan& haluissaan, voi nainen joko lähteä nukkumaan ja jättää ukon siihen tai sitten päästää hänet puristuksista. Tuskinpa mies enää vaivaa sinä yönä naista ja nainen saa kunnon yöunet. Leikkiä voi sitten jatkaa seuraavana iltana mielikuvituksensa mukaan ja ainakin naisen tyytyväisyys on taattu.
- Aaroilija
Pese auto ennen seksiä ja pane rahin päällä vittu tuntuu hyvältä
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041206Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041004Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59835
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31772Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99709