Mitä nimeä naiset ja tytöt käyttävät naisen sukupuolielimestä. ?

Olisi kiva tietää

Tykkäättekö jos mies nimittelee sitä pimpiksi tai pilliksi. ? Vittu sana on omasta mielestäni halventava, millä nimellä te naiset ja tytöt sitä nimitätte. ?

17

5307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuutelituut

Ihan sama, miksi miehet sitä kutsuu, itse puhun vaginasta

• P. Imppi

Pimppi, pimppa tai pillu, piparikin käy... En ole koskaan kuullut, että sanottais pilliksi, vai tuliko sulla kirjoitusvirhe?

• 10+11

ite sanon p1lluksi jos läheisten kavereitten kans puhutaan, mutta muuten sanon vaan alapääksi.

• ...................

Se on PILLU.

• sanailija seppo

Useimmin olen kuullut naisteni puhuvan pillusta. Pimppi olis vähä lapsellinen ja vittu taas halventava ilmaisu. Vagina tai emätin kuulostaa taas liian tieteelliseltä. Pillu sopii suuhun niin sanana kuin nuoltunakin mainiosti ja sitä käytän itsekin mieluiten. No pipari on sitten sopivan pikkutuhma kiertonimi, kuten pesäkin. Lukitsen kuitenkin vastaukseksi pillun...

• yhtyminen

sanon emätin ja siitin

• tuoksahdus

toosa, loota, römpsä, rämemajava, aromipesä, sillirasia, lörtsy jne.

• pia hoo

Riippu seurasta ja tilanteesta; vit.sta vaginaan ja kaikkea siltä väliltä

• karsinassa

Pillu on minulle luontaisin nimitys. Mutta pesä siitä sitten seuraava.
      Pipari ei vaan onnaa, pimpistä tulee mieleen joku lasten opetusvideo tyylinen, vagina ei ole seksikäs, emättimestä tulee mieleen siat, pimpsa on ihan jees sopii pikkutuhmailuun, römpsä on sanana kiva mutten itse tykkää käyttää..
      Ja vittu on minulle vain kirosana, jotenkin tönkönkuuloinen nimitys mielestäni.
      Alapää on hyvä sana myös, sopivan neutraali ja sovelias käytettäväksi seurassa.

• Löytyyhän näitä

Noh onhan näitä: Pyhä-Miekka, pietarinHalko, jyskytin, jorma, kyrpä, lerssi, lepatin, tuuletin, kopteri, zorro, purppuramiekka, 2-h, punapuu, tulivuori, veitikka, vikke, pippeli, spagetti, lenkki, hk-sininen, ja moni muu.

• n29vee

pill. , vitt. ,alapää, vagina, emätin,

pesä on ehkä ärsyttävin nimitys sille

• ddgjgjgjgd

Mä kans inhoon tota pesää, pillusta ja alapäästä puhutaan kavereiden kans, vitustakin joskus

• Itse sanon sitä pill.uksi miehen kuullen ja alapääksi kavereiden kanssa puhuttaessa.

Röm.psä on aivan järkyttävä sana. Tuss.usta tulee mieleen villasukka, vagina ja emätin on liian tieteellisiä. Vit.tu-sanasta en ole koskaan tykännyt, minulle se on kirosana enkä pääse siitä yli.

• VELJ'MIES

Pillu ja pimpsa.Meidän koiran nimi oli kyllä Pipsa.Talonmies sanoi sitä aina kyllä Pimpsaksi.Epäselväksi jäi,oliko tuolla nimellä jokin järisyttävämpikin merkitys.Hänelle.

• Arvonimet

Pillu on hyvä nimi ja sointuu hyvin suussa. Ei ole liian härski, eikä liian hienosteleva. Miehen elintä kutsutaan meillä sitten munaksi tai mulkuksi.

• Anonyymi

mun alapään nimi on pillu tai torttu...jos tapaan upean miehen,kysyn kiinnostaiskos lasillinen viini mun luona..saat sitten kokenutta torttua.

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Kyllä kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe