Keinotekoisesti aiheutte skitsofrenia

Pitkällä aika välillä jo ensimmäisestä masennuslääkkeestä minkä otat saattaa aiheuttaa skitsofreniaa vuosien aikaina. Itsellenä ainakin kävi niin että nykäsin naamaan 2 vuotta SSRI-lääkettä vaikka minulla ei edes ollut masennusta vaan psykosomaattista oireilua. Psykiatri keksi minulle valheellisen sairauden. 7 vuotta lääkkeen oton jälkeen sairastuin skitsofreniaan.
2142
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Hyvä. Olet aika paranoidinen.

Äänestä
  • Mene valehtelemaan vähän lisää sun potilaille, jos siitä paremman mielen saat.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


nigge niige dre kirjoitti:

Pitkällä aika välillä jo ensimmäisestä masennuslääkkeestä minkä otat saattaa aiheuttaa skitsofreniaa vuosien aikaina. Itsellenä ainakin kävi niin että nykäsin naamaan 2 vuotta SSRI-lääkettä vaikka minulla ei edes ollut masennusta vaan psykosomaattista oireilua. Psykiatri keksi minulle valheellisen sairauden. 7 vuotta lääkkeen oton jälkeen sairastuin skitsofreniaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu