Tämän naisen stoori alkaa olla lopussa,lukuisat ihmiset ovat saaneet hyväksi käyttäjästä tarpeekseen ja kertovat mitä he ovat heille tehneet.
Uusin video joka on tällä palstalla kertoo kaiken minkä tiedämme,sairas vaarallinen ihminen jonka ainut tarkoitus ihminen on ihmisistä hyötyminen.
Ihan sama onko hän oma sisko,isä äiti poikaystävä,kaveri kaikki kelpaavat.
Kulissit kaatuvat ja ne jotka vielä hänen seuraansa haluavat ovat ne jotka koettavat hyötyä,Tuksusta.
Nyt se KARNAN LAKI vihdoin toteutuu tämän ihmisen kohdalla.
Olen niin onnellinen.
Johanna Tukiainen
11
707
Vastaukset
- htyhyhyrhhre
Johanna Tukiainen on lyllertävä tilataideteos, josta katsojat saavat nauttia vielä pitkään.
Nimeksi voisi laittaa slow motion.- kurjimus3
Se on Tunkin juotava lisää Shamppanjaa korjaan kuoharia ettei totuus unohdu,valetta koko ihmisen elämä.
Ehkä joskus nuorena ja kauniina viettikin GLAMOUR aikoja ulkomailla,mutta se on nyt mennyttä elämää.
Jäljelle jäi rälälöitten nurkat joissa haukkuu Artoa kännissä,yhden ilmmeen nainen joka ei tasan selvää päivää näe,ei ole siihen pokkaa.
Haaveilee muutosta suureen maailmaan,miksei sitä tee jos siellä on helpompaa ja miehet häntä palvovat.
Mikä tässä Suomessa vielä kiehtoo,eikö sitä ikinä hävetä täällä olla...
Mutta totuus jonka kaikki tietää ei ole rahaa eikä potentiaalista elättäjää,pitäisi itse vaivautua omilla rahoilla sen onnen perään.
Sehän e Tunkille käy mielummin kännää Suomessa ja uhoilee,naurettava nainen.
Mitä tapahtuisi jos tämä ihminen olisi viikon juomatta ja lukisi joskus selvänä sadut mitä on sepostanut,tekstari uhkailut exkavereilleen ja miehille.
Mutta ei ole siihen rohkeutta,mielummim olla koko kansan pellenä ja niin pirun väärin ymmärretynä.
On toisaalta järkyttävää miten ihminen jota ei ole koskaan luojan kiitos nähnyt nostattaa yrjön kurkkuun.
Hävisäisi koko akka vaikka Timbuktuun tai ihan minne vaan häåpisemästä Suomea.
- rappio-alma
Enpä oikein usko tohon glamouriin. Tai, jos glamouriksi katsotaan , että pukee nätin koltun, luputtimet ja pitelee samppakaljalasia kädessä ja on loppuenlopuksi vaan karismaa omaavien ukkojen käytettävissä. Kiva kait sitä on kiikkustuolissa muistella, kun käteen ei sitten muuta jääny ku rappio. No miesmaku on jotenkin muuttunut maanläheisemmäksi. Ei ole enää karismalla väliä. Muna kuin muna kelpaa.
- Oriveden Rusakko
Tuksu löysi Orivedeltä 22.3.2013 itselleen maanläheisen, köyrivän pupun:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=107071976156485&set=a.107071856156497.1073741830.100005610484005&type=1&theater
- kiljahdus
Tuksu ja nämä muutkin Tuhnuttimethan on sairaita.. Siinä missä anorektikko näkee 35 kiloisen kroppansa hirmu lihavana peilissä ,siinä Tuhnu näkee itsensä kakskymppisenä ja vielä melko siedettävän näköisenä.. Jos Tuhnu eläisi reali ajassa niin ei takuulla menisi ihrojaan esittelemään kapisiin kuppiloihin.. Tämmöiselle ei auta se sanominen että olet kaamea ja inha pekoni möykky ,koska se itse näkee itsensä ihanana ja kauniina.. Sitten on nämä "ihailijat", voi hevon per.se kun ne kimittää koko ajan kuin olet ihana,ole vaan oma itsesi, upea kaunotar jne jne.. Tämä lietsoo sitä Tuhnun omaa vääristynyttä minä kuvaa.. Olisipa kiva tietää maatuskan älykkyysosamäärä ,koska se saattaisi olla melko ..., no jääköön sanomatta. Katselin tuota yleisöä tuolla Tuhnun keikalla ja ne oli semmoisia keskenkasvuisia pojan kloppeja tai sitten peräkammarin poikia jotka eivät olleet nähneet sitten äitinsä, vilaustakaan tisseistä.. No ,olihan siellä näitä hävittömyyksien huutelijoita muutama.. Mutta mahdollisia aviomies kanditaatteja ei ainoatakaan.. Ei ainakaan minun nähden yhtäkään karismaattista ,rahakkaan näköistä nallekarhua ,tai edes jotain sinnepäin...
- Fatoreksia
Kuvaamallesi ilmiölle on olemassa käsite: fatoreksia.
Siinä merkittävästi ylipainoinen ihminen ei näe itseään ylipainoisena.
Upea Johanna Tukiainen pallokuvioisessa mekossaan Orivedellä 22.3.2013
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/p480x480/165437_485437254880164_1083313681_n.jpg
- johanna-fani
Johanna Tukiainen tuo sisältöä useamman ihmisen elämään kuin moni muu artisti. Näkeehän sen tälläkin palstalla.
Tuksu tekee tärkeää työtä. Suomalaisilla ei ole varaa menettää häntä- pidä pääs kii
Ainahan noita on ollu, ja tulee olemaan.Ei toi tampio-tunkio ole eka eikä vika, mutta rumin ja tyhmin se kyllä on.
On ollu stu lappia vuoden naisena, carmen mäkistä , kikkaa ja jos vaikka ketä.Et hyvin se tampio-tunkio voidaan poistaa kartalta, ei sitä kukaa kaipaa.satu lappia lukuunottamatta, noi muut nyt on ihan ihmistä muistuttavia, toisin kun tän aikakauden miss turhajulkkis.Mitään järjenjättiläisiä, noista ei ole kukaan, mutta toi tampio-tunkio on ylivertaine dorka.Narsismissa se on kanssa parasta aryhmää.
- dededefefe
On se vaan kauhee tuo Karma... Tunkero on manannut sitä maailman tapista ja nyt se on tullut.. Se on kalahtanut omaan polveen ja nilkkaan ja koko ihrakaiseen. Jaa,jaa, sitä saa mitä tilaa. Ei olisi kantsinut jokaiselle manata hirmuisia asioita nimikkeellä Karman laki.
- Suuri nauraja
Kunpa Karman Laki antaisi Johannalle ja Julialla sen "lopullisen opetuksensa"!!! Molemmat ovat kamalia ihmisiä ja ansaitsevat sen mahdollisimman pian!!!
- Minkä taakseen...
What goes around, comes around. Niinkö tuo Karman kiertokulku menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782