sillä minä en enää juokse miehen perässä. Olen valinnut ja valitsen tarkkaan mieheni. Saat valloittaa minut.
Saat mies juosta minun perässäni
24
492
Vastaukset
- fhedre
Sut saa kyllä kiinni jos haluaa. Oot suht hidas koppelo.
- en ymmärrä
tollasta kyykytys asennetta. Vain joku kylmäkiskoinen nainen harrastaa tollasta peliä. Anteeksi nyt, mutta itse suhtaudun ihmisiin välittävästi, ja etenkin omaan sydämeni valittuun tunnen suurta hellyyttä, vaikka emme tunnekkaan vielä kovinkaan hyvin. En vain voisi sanoa, enkä tehdä mitään, mikä häntä satuttaisi. ja vaikka hän satuttaisi minua ( pienesti jo onkin), en siltikään sortuisi mihinkään sellaiseen, josta omatuntoni soimaisi. Kohtele toisia kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan ei ole mikään turha sanonta, vaan pitää paikkansa.
- sivullinen nainen
eiköhän siinä ollut aloittajalla vähän sitä kuuluisaa pilkettä silmäkulmassa ja järkeä päässä ;)
- jos haluat minut
Ei se mitään kylmäkiskoista ole jos ei roiku miehen perässä. Lähestyköön mies jos on kiinnostunut.
- Hyvä periaate :)
Juuri noin :)
- haluanko sinut?
Senkun juokset karkuun, en minäkään ala juoksemaan kenenkään perässä. Jos et osaa tulla puolitiehen vastaan niin tää oli sit sitämyöten selvä juttu.
- jos haluat minut
Puolitiehen voin tulla mutta koko työtä en tee.
- haluanko sinut?
jos haluat minut kirjoitti:
Puolitiehen voin tulla mutta koko työtä en tee.
Tulen vastaan, missä ja milloin nähdään?
Menisihän tämä elämä näin sinkkunakin, joten katsotaan nyt huvittaako viitsiä vaivautua.
- halutko minut
Sitä minä juuri tarkoitin, jos ei huvita vaivautua, niin minua ei saa.
halutko minut kirjoitti:
Sitä minä juuri tarkoitin, jos ei huvita vaivautua, niin minua ei saa.
Tykkään sinusta kyllä.
Mutta jos sinun asenne on tuo mainittu, niin tuumaillaan. - 1/2 matkaa
***** kirjoitti:
Tykkään sinusta kyllä.
Mutta jos sinun asenne on tuo mainittu, niin tuumaillaan.Älkäähän kukaan antako tuon "jollekin miehelle joltain naiselta"- viestin vaikuttaa, miten toimitte.
Kaikki naiset eivät allekirjoita tuota. Tosin ei välttämättä rpätoivoisesti perässä juokse, mutta valmiita tulemaan puolimatkan krouviin keskustelemaan. - 36363636:t
***** kirjoitti:
Tykkään sinusta kyllä.
Mutta jos sinun asenne on tuo mainittu, niin tuumaillaan.olet tainnut tuumailla koko ikäsi, mokoma... ihan hellästi moitin sinua...
- tuleva tähtinen
***** kirjoitti:
Tykkään sinusta kyllä.
Mutta jos sinun asenne on tuo mainittu, niin tuumaillaan.Kenestähän sinä tykkäät?
tuleva tähtinen kirjoitti:
Kenestähän sinä tykkäät?
M(n)
36363636:t kirjoitti:
olet tainnut tuumailla koko ikäsi, mokoma... ihan hellästi moitin sinua...
Kritiikkisi on perusteltua.
Otan sen nöyränä ja kiitollisena vastaan.
- Tunnuslaulusi?
- läpinäkyvää
ei taida olla sen tunnuslaulu
- no jo on
Varmaan juoksen helmojen perässä. Ainiin sullahan on farkut, mutku kuule onhan polkupyöräkin keksitty. Ei tarvii juosta.
- kysyy hän
Pitäskö olla hamonen???? Tykkäisitsä sit enempi? ;)
- no jo on
kysyy hän kirjoitti:
Pitäskö olla hamonen???? Tykkäisitsä sit enempi? ;)
Suoraan sanottuna farkut, mutt eläkehtoo härnätä.Suattas hamonenkin olla nätti. ; ) ja nahkasaappaat.
- mikä ettei?
No jos haluat olla transu niin pukeudu, ole hyvä. :)
- Sen verran
Juoksen sun perässä, että ehdin kysyy "Alaks oleen mun kanssa?"
JOS sit alat empii ja puhuu vältellen ja vastaat tyyliin katellaan, niin asia on sillä saletti! Eli siihen loppu perässä juoksemiset... - haluatko minut
sopii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988