Ohijuoksutusta Ala-Koitajoelle (mm. Pamilonkoski)

Ranger

Satuin kuulemaan tuossa varmana tietona, että Pamilon voimalaitoksella tehdään tänä syksynä huoltotöitä, joiden seurauksena Ala-Koitajokeen tulee ohijuoksutuksena vettä mahdollisesti aika reippaasti. Huoltotöiden kesto on 3 vko ja alkuaika syyskuun puolenvälin paikkeilla.

Nykyisillä vesimäärillä tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että Pamilonkoski täyttyy vedestä ja tulee laskukuntoiseksi. Jos paikallisinformaatiota on, niin kannattaa varmistaa milloin juoksutukset alkavat.

2

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sepe

Millaisessahan kunnossa tuo pamilonkoski on 26.9 on? Eli onkohan vielä silloin juoksutusta? Jos joku on käynyt melomassa siellä, niin vois kertoa kosken luonteesta.

• Tumi

Kävimme pienellä porukalla laskemassa Pamilonkosken (laskimme n.4km pätkän Ala-Koitajokea). Pyhänä on tarkoitus lähteä uudestaan melomaan. Toivottavasti vettä olisi vielä silloin. Paikallinen katselija kertoi että juoksutusta lisättäisiin viikonlopun aikana. Joten toiveita hyvästä melontapäivästä on. Tarkoituksena olisi meloa pelipaateilla sillan yläpuolisissa hontoissa enemmän kuin nyt kerittiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      84
      1388
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      131
      1371
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      75
      1227
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe