Ayara villas, Khaolak Seaview ja Bhandari resort

hönönö

Ayara villas, Khaolak Seaview ja Bhandari resort Kokemuksia? 2 aikuista ja 2 lasta lähdössä Tammikuussa 2014

5

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seawiev

Me olimme tammikuussa 2013 Khaolak Seaviewissä viikon verran, 2 aikuista ja 6- ja 8 vuotiaat lapset.
      Hotellialue on todella iso, alkaen merenrannasta päättyen kylän halki menevälle päätielle, mäkkärin nurkalle. Alueella kulkee "golfautot" jotka pientä maksua vastaan kuljettaa ihmisiä. Emme katsoneet tarpeelliseksi käyttää niitä.
      Hotellialueella on kaksi isoa allasaluetta, meren läheisyydessä sekä pääaltaat joissa sijaitsee myös vesiliukumäki (meidän lasten suosikki).
      Aurinkotuolit oli melko tarkkaan varattu jo aamuvarhaisella, mikä hieman otti päähän. Saimme kuitenkin jotenkin järjestettyä edes meille vanhemmille lepotuolit.
      Hotellihuoneena meillä oli ihan tavallinen kahden hengen huone. Huoneet ovat todella avaria ja niissä oli kaksi parisänkyä, joten hyvin mahduttiin lasten kanssa niihin majoittumaan.

Voin lämpimästi suositella Seawieviä lapsiperheelle

• pas4

moi.olimme 2013 helmikuussa ayara villasissa sellasessa huoneessa mistä pääsi suoraan altaalle.kyseinen huone voi olla pieni 4 hengelle.me 2 henkilöä tykkäsimme.huone ihan ok .omasta mielestä hinta laatu ok.ei ihan kärkipäästä huoneet mutta meille kelpasi.

• Tammikuusa14

Hei
      Kertoisko joku lisää nimenomaan tuosta Ayara Villasta.
      Kiitos

• pas4

moi.ayara villas itse hotelli ei ole ihan rannassa ,mutta aivan vieressä(100m)pieni katu missä vähän liikennettä.aamiainen ranta ravintolassa.osa bunkaloweista rannan tuntumassa mutta eivät taida olla suomalaisille.paikka ok

• Bhandari&Seaview

Hei,
      olen ollut perheeni kanssa sekä Seaview:ssa että Bhandari Resortissa.
      Tässä plussat ja miinukset kummastakin paikasta:
      Bhandari:
      huoneet siistejä
      rauhallinen
      aamiainen hyvä
      hyvällä paikalla
      hyvä palvelu
      hyvän näköiset rakennukset :)
      vehreä piha-alue
      - allas suht pieni verrattuna Seaview:hin
      Seaview:
      monta uima-allasta (myös kala allas)
      paljon aktiviteettejä lapsille tarjolla
      aivan rannalla (vain toinen puoli hotelli alueesta)
      hyvä hieronta paikka aivan vieressä (samassa myös pesula)
      - paljon turisteja josta johtuen uima-altaat paikoin likaisia

-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      68
      3787
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3446
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3280
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1512
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1476
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1080
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1076
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1026
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      996
    Aihe