Ayara villas, Khaolak Seaview ja Bhandari resort

hönönö

Ayara villas, Khaolak Seaview ja Bhandari resort Kokemuksia? 2 aikuista ja 2 lasta lähdössä Tammikuussa 2014

5

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seawiev

      Me olimme tammikuussa 2013 Khaolak Seaviewissä viikon verran, 2 aikuista ja 6- ja 8 vuotiaat lapset.
      Hotellialue on todella iso, alkaen merenrannasta päättyen kylän halki menevälle päätielle, mäkkärin nurkalle. Alueella kulkee "golfautot" jotka pientä maksua vastaan kuljettaa ihmisiä. Emme katsoneet tarpeelliseksi käyttää niitä.
      Hotellialueella on kaksi isoa allasaluetta, meren läheisyydessä sekä pääaltaat joissa sijaitsee myös vesiliukumäki (meidän lasten suosikki).
      Aurinkotuolit oli melko tarkkaan varattu jo aamuvarhaisella, mikä hieman otti päähän. Saimme kuitenkin jotenkin järjestettyä edes meille vanhemmille lepotuolit.
      Hotellihuoneena meillä oli ihan tavallinen kahden hengen huone. Huoneet ovat todella avaria ja niissä oli kaksi parisänkyä, joten hyvin mahduttiin lasten kanssa niihin majoittumaan.

      Voin lämpimästi suositella Seawieviä lapsiperheelle

    • pas4

      moi.olimme 2013 helmikuussa ayara villasissa sellasessa huoneessa mistä pääsi suoraan altaalle.kyseinen huone voi olla pieni 4 hengelle.me 2 henkilöä tykkäsimme.huone ihan ok .omasta mielestä hinta laatu ok.ei ihan kärkipäästä huoneet mutta meille kelpasi.

    • Tammikuusa14

      Hei
      Kertoisko joku lisää nimenomaan tuosta Ayara Villasta.
      Kiitos

    • pas4

      moi.ayara villas itse hotelli ei ole ihan rannassa ,mutta aivan vieressä(100m)pieni katu missä vähän liikennettä.aamiainen ranta ravintolassa.osa bunkaloweista rannan tuntumassa mutta eivät taida olla suomalaisille.paikka ok

    • Bhandari&Seaview

      Hei,
      olen ollut perheeni kanssa sekä Seaview:ssa että Bhandari Resortissa.
      Tässä plussat ja miinukset kummastakin paikasta:
      Bhandari:
      huoneet siistejä
      rauhallinen
      aamiainen hyvä
      hyvällä paikalla
      hyvä palvelu
      hyvän näköiset rakennukset :)
      vehreä piha-alue
      - allas suht pieni verrattuna Seaview:hin
      Seaview:
      monta uima-allasta (myös kala allas)
      paljon aktiviteettejä lapsille tarjolla
      aivan rannalla (vain toinen puoli hotelli alueesta)
      hyvä hieronta paikka aivan vieressä (samassa myös pesula)
      - paljon turisteja josta johtuen uima-altaat paikoin likaisia


      -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe