Lottonumerot

Pia Vehanen

sain Nina Kalliolta ja olen onnellisesti nyt taloudellisesti aika onnellisessa asemassa. Tiesi muutenkin asioita mutta tämä oli yllätys, en olisi uskonut mutta kannatti kokeilla. Täällä kun puhuttiin että mikseivät ennustajat tiedä näitä numeroita, en tiedä miksei tuo keskustelu auennut niin aloitin uuden

13

1761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkoooooon

Vai silläviisiin. Täytyypä kysäistä seuraavaan arvontaan itsellenikin oikea rivi. Helppoa!!!!
      Jokohan uskallan varata matkan kauas aurinkoooooooooon...........

• reijo7

Tiesin muutenkin asioita, mutta tämä oli yllätys.

Se miksi tämä ei ottanut ensikerralla tulta tämä sinun kirjoituksesi, niin luulisin syyksi sen, ettei ihmiset usko sitä, että se lotto voidaan etukäteen tietää. tässä kun on muutenkin helpon huijjauksen mahdollisuus, selvän näkiän kanssa, ei tarvitse muuta kuin sopia näkiän kassa, että kirjoitaa, että Niina Kallio on tiennyt oikean rivin, niin johan alkaisi soittoja satamaan Niina Kalliolle. Tietääksen nälle tietäjille soittelu maksaa jonkin verran. Muista sitten ottaa hyvät provikat Niinalta, siitä kun suostuit kirjoittelemaan niin kuin ehkä keskenänne sovitte. Hyvä yritys, mutta liian läpi näkyvä! Yritä jotain muuta!

• hahaha!

miksei se käyttänyt numeroitaan itse? Olisi voinut jättää tuon ennustamisen kun täällä itseään mainostaa. Aika läpinäkyvä yritys, Nina.

• pia vehanen

Minun nimeni on kyllä pia ja minulle kertoi että ne ovat minun onnen numeroni, aika paljon keskusteluita seuranneena niin näkijät eivät itselleen näe, mutta minusta on kunnioitettavaa ja hienoa että näkee muille ja jopa kertoo ne miksi te aina mollaatte täällä? vai onko se teidän elämän tehtävänne? ja saatte siitä jotain ihme kiksejä?

• outolintu*

Tässä teille lottonumerot. 3.12,15. 17.19.33. 36.

• outolinntu*

Ihan varmuuden vuoksi, laitoin myös itselleni tuon rivin 10/vk
        Varmasti myös näin toimii näkijät....se on ihan inhimillistä

• lotot ja muut

Kai ne näkijät näkevät lottonumerot niille, joiden kohdalle voitto kuuluu, olettaisin, mutta se etteivät näe itselleen..öh, jos näkee ne toiselle, eikö silloin kannattaisi laittaa ne muistiin ja pelata itsekin, sehän on vain inhimillistä.

• Marjatta K

Minulle Nina näki onnennumerot ja niitä on seitsemän. Kysyin häneltä että käyttääkö niitä itse kertoi asian suurinpiirtein näin, että ne ovat jokaisen henkilökohtaiset numerot eikä ne ole kaikille samat ja toisille hän ei näe. Itse olen voittanut ihan kivoja summia, ei mitään suuren suurta mutta kummasti helpottanut taloutta, en edes kysynyt rahatilanteeseen liittyvää mutta silti hän ne minulle kertoi koska näki, myös tietyn ajankohdan jolloin se voitonmahdollisuus on suurimmillaan

• vitamiineista virtaa
        Marjatta K kirjoitti:

Minulle Nina näki onnennumerot ja niitä on seitsemän. Kysyin häneltä että käyttääkö niitä itse kertoi asian suurinpiirtein näin, että ne ovat jokaisen henkilökohtaiset numerot eikä ne ole kaikille samat ja toisille hän ei näe. Itse olen voittanut ihan kivoja summia, ei mitään suuren suurta mutta kummasti helpottanut taloutta, en edes kysynyt rahatilanteeseen liittyvää mutta silti hän ne minulle kertoi koska näki, myös tietyn ajankohdan jolloin se voitonmahdollisuus on suurimmillaan

Lopeta jo Nina toi oma mainostus, sulla on aina sama tyyli kirjottaa kyllä sen tuntee. MItä ihme nimiä laittelet aina ommiin kirjotuksiis, ei kukaan niin tyhmä ole että luulis numeroitten ilmestyvän silimiensä eteen. Jos niin olis niin täällä ei kirjoteltas joutavia!

• Lotto-täti
        Marjatta K kirjoitti:

Ainakin loton voittonumerot ovat kaikille samat. Nehän arvotaan oikein televiisiossa =)

• määmeiltkotoo

On aivan kukkua väittää, että näkee toiselle lottonumerot ja sitten ei käytä niitä itse koska ne "kuuluvat" sille toiselle. Ei kukaan niin tyhmä ole, ei edes selvännäkijä.

• totuuksia

ootte kyllä niin idioottia sakkia täällä, kun teidän mielestä kaikki o kusetusta ni miks edes viittitte vaivautua näille sivustoille.

mä kerron yhden pätkän jota hän mulle sano olin menossa erääseen paikkaan hän sano että vihreä puutalo on siinä (en halua sen enempää kertoa) mutta käännyin siitä eräältä tieltä ja ensimmäinen talo jonka näin niin siinä oli tälläinen, myös eroni aikaan sano että asunnon pihassa on vettä(kun hain asuntoa), kyllä oli ja myös että näkee kaksikerroksisen talon jonka terassilla istun ja siinäkin on vettä pihassa, tapasin miehen kellä oli tälläinen talo ja iso uima-allas pihalla ja paljon muuta, kun ne asiat tulee kohdalleen niin muistaa että näinhän hän kertoi, mut luulen että te täällä haukkujat ette koskaan hältä ole mitään tulkintaa ottanut, haluatte vaa ja sairastakin on kun elämässä ei ole muuta kuin anonyyminä ihmisten haukkuminen häpeisitte

• Jännäri
        totuuksia kirjoitti:

ootte kyllä niin idioottia sakkia täällä, kun teidän mielestä kaikki o kusetusta ni miks edes viittitte vaivautua näille sivustoille.

mä kerron yhden pätkän jota hän mulle sano olin menossa erääseen paikkaan hän sano että vihreä puutalo on siinä (en halua sen enempää kertoa) mutta käännyin siitä eräältä tieltä ja ensimmäinen talo jonka näin niin siinä oli tälläinen, myös eroni aikaan sano että asunnon pihassa on vettä(kun hain asuntoa), kyllä oli ja myös että näkee kaksikerroksisen talon jonka terassilla istun ja siinäkin on vettä pihassa, tapasin miehen kellä oli tälläinen talo ja iso uima-allas pihalla ja paljon muuta, kun ne asiat tulee kohdalleen niin muistaa että näinhän hän kertoi, mut luulen että te täällä haukkujat ette koskaan hältä ole mitään tulkintaa ottanut, haluatte vaa ja sairastakin on kun elämässä ei ole muuta kuin anonyyminä ihmisten haukkuminen häpeisitte

Kuules..täällä keskustellaan ja vaihdetaan kokemuksia jotta mahdollisesti löytyisi se "natsaava" näkijä. Oma kokemukseni Ninan tulkinnoista on vähintäänkin sekava. Selkeämminkin itseään ilmaisevia näkijöitä olen nyt löytänyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe