Jos olette tositarkoituksella myymässä, ostamassa ym jotakin niin tämä olis hyvä paikka kaupitella tai ostella... www.hevosnetti.com
WWW.HEVOSNETTI.COM
8
7962
Vastaukset
- tai toinen
..musta tuo hevostalli.net on paljon fiksumpi tapa etisiä muutäviä tms, koska ilmotuksen on jaoteltu tarkemmin.
Ja voin sanoa, että siellä oikeasti kauppa käy. Olen myynyt sitä kautta saappaat ja kannukset erikseen sekä ostanut itselleni housut ja löytänyt vuokrahevosen. - tyttö maalta
myydään lämmiveritamma siitokseen tai
rtsastukseen.kiltti ja helppo käsitellä. - hevos fani
minua ärsyttää kun käy tori.fi sivulla ja kattoo hevosia joita on myynnissä nii joissain myynti kohteista ei ole kuvaa:(
- Arabianhorses
http://www.sahy.fi/ TERVETULOA!
- :)
Muoki ärsytää toi sama juttu hevos fani :)
- tosissaan1
olis 9 sh r olisko kayttöä tarttik mut kai voisi ratsastaa h1700
- satulamyynti
2 kpl satuloita myytävänä koko 17.5 toinen satula estesatula.hinta yht.900€
Molemmat Kiffer merkkisiä. - 0468464506
myyn 5v,ruunan joko ravi tai ratsuksi, hevonen on täysin terve ja liikenne varma kiltti ja hyvä kenkitää sekä tallitavoiltaan herras mies,, ainutta miinusta on sakussa ettei se osaa olla raviradalla katoksessa kaksin puolin kiinni, kotona se lähtee rauhalisesti seinästä kuski saa päästää se itse irti se vartuu kuskin kyytiin ja on ihan rauhallinen eikä pelkää autoja eikä raktoreita,hevosen nimi on..r.r. saku, myyn hevosen oman käsi vamman sairauden takia,soita jos tahdot hyvän ja halvan hevosen,puh,,o468464506,hevosen hinta pyyntö on 3000,euroa,,tv.timppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6115117Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?263064HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2662399- 1281726
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3521377Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121095
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 114891