ostin moottorikelkan liikkeestä,
viikon se kesti, soitin liikkeeseen että voin korjata sen kelkan ite jos ne lähettää mulle osat. no osat tuli ja korjasin kelkan.
mutta nyt kun kelkka on ollut minulla jo 7 viikkoa niin siihen ilmeni uusi vika.
onko mahdollista vedota kuluttajasuojalakiin vielä näin 7 viikon jälkeen kelkan ostamisesta
moottorikelkka
3
320
Vastaukset
- kjljjlkl
Ei, koska takuu raukesi, kun menit itse korjaamaan,
"kjljjlkl":n vastaus on täyttä puppua. Ei ole reilua esittää palstalla ihmisiä harhaanjohtavaa mututietoa ikään kuin totena, vaan parempi olisi pysyä hiljaa, jos oikeasti ei tiedä eikä ymmärrä asioista yhtään mitään.
Myyjäliikkeellä, valmistajalla ja maahantuojalla on kuluttajansuojalain 5 luvun mukainen virhevastuu, vaikka mitään takuuta ei olisi annettukaan. Vastuulle ei ole laissa säädetty ajallista takarajaa. Vastuun sisältö riippuu ap:n tapauksessa siitä, minkälainen kelkka (uusi vai käytetty?) on myyty ja mikä siinä mättää. Ap:n tiedoilla ei voi tarkempaa vastausta antaa, mutta ota nyt kuitenkin uudelleen yhteyttä myyjäliikkeeseen ja kerro murheesi.
- tietävä
kiitoksia almarikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897