Heipähei,
Olisin tässä lähiaikoina ostamassa itselleni diesel subarua. Harkitsen joko Legacy 2.0TD -08, tai Impreza 2.0TD -09 ostoa. Olisiko mitään tiettyä, mitä minun ehdottomasti pitäisi tietää? Onko ylipäätänsä järkevää ostaa käytetty diesel subaru?
Diesel Subarun osto
6
256
Vastaukset
- 2008 boxer td
Haista sinä riidankylväjä vittttu.
Tiedät kyllä tuon saman jutun jota nyt jaksat pakkomielteisesti tuoda esiin.
Asiat menee eteenpäin joten tule tälle vuosikymmenelle jo vihdoin.. - Mitä vaan
En minä mitään riita ole kylvämässä. Tiedustelen vain sitä, että onko se järkevä juttu kuluttaa vähäiset roposet käytettyyn diesel Subaruun.
- mieluummin
Ei ole, osta vaikka jonkun papparaisen Volvo 940, niin ei tarvitse tuskailla moottorin ja voimansiirron ongelmien kanssa. Kestää kolme kertaa sen, mitä Supalut.
- Premiuiministi
Heipä hei! onko viisasta ostaa Uusi Audi? mitä minun pitäisi tietää? onko ohjaus ongelmia?, onko Tronikki vikoja, onko Tfsi vikoja entä ruiskutus ongelmia? eli onko aivan pas-a auto? Ystävällisiä neuvoja kiitos!
- hirohiton kosto
No, jos Subaruun päädyt, niin kato että siinä on Webasto, muuten talvella palelee! Meillä oli tuommoinen 08 Legasy farkku. Neliveto siinä oli hyvä asia, muuten.. No, eka leimalle uudet iskarit, kaks viikkoa aikaa korjata! Penkinlämmittimen kytkimet pahassa paikassa, aurinkoisella kelillä ei näe ilmastoinnin eikä radion näytöistä mitään ja automaatti-ilmastointia joutuu säätämään Subarussa. Kuskin puolen ikkuna vuoti pikapesussa, no uusi tiiviste, lakkashan tuo vuotamasta. (Ei senpuoleen vuoti tuossa Hiacessakin molemmat ikkunat pikapesussa) Alavääntö on sitten aika surkia, ykköstä on aina risteyksiin etittävä, kun muilla voi mennä jopa kolmosella. Eikä auttanut ohjelmapäivitykset. Ja sokerina pohjalla: Huollot tiuhassa (15000km) ja kalliita.
- 4+1
Jos päädyt Subaru dieseliin,voi harkita Keraamista moottorin suojausta.Varmuuden vuoksi.Eipä tarvi pelätä laakerivikaa tai edes moottoriöljyn kulumista.
Omassa diesel Subarussa on keraaminen suoja ja siksi ainetta suosittelen.Vaikka ei tällä Subarulla kyllä ole ajettu kuin 50tkm vasta.Öljyt oon vaihtanu ite,takuusta viis.Uutena ostin.Ei ole ollu kuin öljynvaihtoja.
Huomisesta ei kukaan tiiä...voipi mennä näin seuraavat 10 vuottakin.
http://www.liquimoly.co.uk/index.php?p=product_details&id=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau404959Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473340Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343336Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4962923Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2282138Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582030- 511849
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301617Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61331- 781283