TENAVATÄHDISTÄ...

Gissi

Ketä ne oli ne yhdet tenavatähti-siskokset, jotka olivat puoliksi ulkomaalaisia...siis sellaisia mulatteja? Eivät laulaneet tenavatähdessä yhdessä vaan eri vuosina molemmat? (Toinen lauloi molto molto presto ja toisen kappaletta en muista)
Tuli ny vaan mieleen kun kotipaikan varastosta löytyi vanha nauhoitettu kasetti tenavatähtiä mutta kappaleita ja esittäjiä ei löytynyt mistään! Niistä siskoksista tykkäsin tosi paljon mutta mitä ne oli nimeltään? Missähän ovat nykyään?

Ja tietääkö joku joidenkin muiden tenavatähtien nykyisistä puuhista??

:DD

8

2069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimi muisti hyvä

Toinen oli ainakin Johanna Virtanen, muuta en muista enkä tiedä.

• hmm

siinä sulle nimet

• Kepe

Lirita ja Pirita.

• Tenavatähti

Vanhempi Virtasen sisaruksista Johanna lauloi finaalissa "Molto preston" ja "Pojat"-kappaleen. Isabella Virtanen lauloi finaalissa "Mä vielä aikuistun" ja "Mä on mä, sä oot sä". Nigerialaisia puoliksi.

• Tenavatähti

Isabella Virtasen laulun nimi oli "On niin monta makua" eikä "mä oon mä... jne".
        Nauhoitin aikoinani kaikki Tenavatähtikisat v.1990 alkaen, mutta enää ei ole VHS-kasetteja tallella. Sen sijaan listat biiseistä ja esittäjistä löytyy ja niiden saamat pisteet.

• Sari

Minäkin kuulun niihin, jotka nauhoitti kaikki tenavatähti-jaksot. Olin myös tosi kova tenavatähti-fani, joten mulla on tallessa muutama lehtijuttu Virtasista ja niissä puhutaan heidän NAMIBIALAISESTA isästä, ei nigerialaisesta. Lolan isä on nigerialainen... ;)

• Tenavatähti
        Sari kirjoitti:

Minäkin kuulun niihin, jotka nauhoitti kaikki tenavatähti-jaksot. Olin myös tosi kova tenavatähti-fani, joten mulla on tallessa muutama lehtijuttu Virtasista ja niissä puhutaan heidän NAMIBIALAISESTA isästä, ei nigerialaisesta. Lolan isä on nigerialainen... ;)

Ihan oikein korjasit. Muistin sen nyt itsekin. Sorry, että jaoin väärää tietoa. Muistan kun 1990-luvun puolivälissä oli paljon otsikoita Iltapäivälehdissä tyttöjen isästä, joka oli kadonnut ja nimenomaan hän oli namibialainen, koska Virtaset olivat pyytäneet Ahtisaarelta apua voisiko hän tehdä jotakin tyttöjen isän löytymisen eteen, mutta sitä en muista mikä oli lopputulos. Mutta upeita, luontevia esiintyjiä ja kauniita tyttöjä nämä Virtasen sisarukset. Tenavatähdissä oli aika paljon sisaruspareja. Itse tykkäsin eniten Lindgrenin Leifistä (v.1990) ja hänen nuorempi veljensä Antero oli myöhemmin mukana ja sijoittui loppukilpailussa niin ikään kolmanneksi. Tangomarkkinoilla on "tullut vastaan" muutamia tenavatähti-kisojen laulajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2271
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      22
      1915
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      246
      1440
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      37
      1273
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1135
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1034
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      23
      1010
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    9. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      95
      917
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      22
      893
    Aihe